Σε μία περίπου εβδομάδα θα πραγματοποιηθεί η ετήσια συνάντηση της ελληνικής αγοράς ψηφιακής διαφήμισης ή πιο σύντομα το Interactive Marketing Conference. Το συνέδριο - που θα πραγματοποιηθεί στις 18 Νοεμβρίου στο Athens Metropolitan Expo – θα έχει επετειακό χαρακτήρα, γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του φορέα στην Ελλάδα. Με θέμα “Vision 20/20 | Digital communication into the next decade”, το φετινό συνέδριο όπως και τα προηγούμενα συνέδρια του ΙΑΒ, βασίζεται στην ακριβή, τεκμηριωμένη και οραματική προσέγγιση των θεμάτων του Digital Marketing από τους ειδικούς του χώρου.
Πώς θα αναπτυχθεί το οικοσύστημα της ψηφιακής διαφήμισης μέσα στα επόμενα χρόνια; Ποιες καινοτομίες αναμένονται και πώς αυτές θα επηρεάσουν το σύνολο της διαφημιστικής αγοράς; Ποιοί θα είναι οι καθοριστικοί παράγοντες επιτυχίας του brand και της επιχείρησης σε αυτό το δυναμικά εξελισσόμενο περιβάλλον; Απαντήσεις στα καίρια αυτά ζητήματα θα δοθούν στο φετινό Interactive Marketing Conference, με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών.
Οι κ.κ. Ruud Wanck, Head Of Interaction EMEA, GroupM/WPP, Tom Bowman, VP Global Ad Strategy & Operations, BBC, Michael Read, SVP & Man. Dir., comScore Europe, Luc Tran-Thang, VP & Head of Digital Advertising Business worldwide, Orange Advertising, Justin Dewhirst, Area Executive Producer, Central & Eastern Europe and Middle East & Africa, MSN και James Tipple, Vice President Marketing, Yahoo! EMEA, θα δώσουν το δικό τους στρατηγικό όραμα για το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης, του content monetization, της καταναλωτικής συμπεριφοράς και των μετρήσεων και του mobile advertising.