Συνεχίζεται η αύξηση που καταγράφεται από το 2006 και έπειτα στην διαφημιστική δαπάνη στο online σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, με την τελευταία έκθεση του IAB Europe (σε συνεργασία με την IHS Technology) να δίνει ποσοστό αύξησης 11,9%. Όπως αποκαλύπτει η έκθεση, το online advertising αγγίζει τα 27,3 δισ. ευρώ, ανάπτυξη η οποία δεν οφείλεται μόνο στις αναπτυσσόμενες αγορές, αλλά και στις ώριμες αγορές, οι οποίες επωφελούνται από τις τεχνολογικές καινοτομίες στην online διαφήμιση.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, «η τυποποίηση των διαφημιστικών formats, εξελίξεις στις μεθόδους στόχευσης και η άνοδος της video διαφήμισης αύξησαν την εμπιστοσύνη των διαφημιζόμενων στο display advertising, το οποίο γνώρισε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (+14,9% από το 2012), ωθούμενη από τα social media και το mobile. Για πρώτη φορά μέσα στο 2013, το mobile απέσπασε διψήφιο ποσοστό του συνολικού display advertising, και με ποσοστό 11,8%, αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι των διαφημιστικών budgets».
Ταυτόχρονα, η video διαφήμιση εμφάνισε ισχυρή ανάπτυξη της τάξης του 45,4% μέσα στο 2013, φτάνοντας σχεδόν το 1,2 δισ. ευρώ, προσελκύοντας ολοένα και περισσότερους brand advertisers.