Να κάτι που δεν βλέπεις συχνά. Οι "εχθροί" συνήθως είναι καλοδεχούμενοι στις διάφορες εκδηλώσεις και αυτό το βλέπουμε στην πολιτική, τον αθλητισμό και τις επιχειρήσεις.
Αλλά για το Interactive Advertising Bureau (ΙΑΒ), η παρουσία των ανθρώπων που έχουν κατασκευάσει το δημοφιλές πρόγραμμα Adblock Plus ήταν κάτι που δεν μπορούσαν να ανεχθούν.
Επιγραμματικά, το ΙΑΒ πραγματοποιεί το ετήσιο συνέδριό του στην Καλιφόρνια όπου συμμετέχουν όλα τα μεγάλα ονόματα της διαφημιστικής βιομηχανίας. Οι δημιουργοί του Adblock πλήρωσαν για να αποκτήσουν το εισιτήριο αλλά όταν οι άνθρωποι του ΙΑΒ είδαν την αγορά την ακύρωσαν χωρίς πολλά πολλά και έσπευσαν να εξηγήσουν πως δεν υπάρχει θέση στο συνέδριο για αυτούς.
Η Wall Street Journal ζήτησε διευκρινίσεις από το ΙΑΒ που δια εκπροσώπου του απάντησε πως το συνέδριο έχει ως σκοπό την πραγματοποίηση "σοβαρής συζήτησης μεταξύ σοβαρών παραγόντων" του κλάδου. Τώρα, ποιος τους είπε πως η δουλειά που κάνει το AdBlock είναι ασόβαρη μένει να το μάθουμε.
Φυσικά η ζημιά που δημιουργεί το μπλοκάρισμα διαφημίσεων είναι μεγάλη, υποτίθεται πως μπορεί να φτάνει ως και τα 22 δισ. δολάρια για τους παρόχους περιεχομένου. Αλλά, ίσως το ΙΑΒ να μάθαινε περισσότερα για τους λόγους που οι χρήστες επιλέγουν να εγκαθιστούν προγράμματα όπως το AdBlock αν δεν ακύρωνε το εισιτήριό του.