Οι διαφημίσεις για τη Meta φαίνεται να μην έχουν «φρένο», μιας και για ακόμη μια φορά το Instagram ετοιμάζεται να τις αυξήσει. Παρά το γεγονός ότι για τους περισσότερους χρήστες είναι αρκετά εκνευριστικές, ιδιαίτερα όταν καλύπτουν ένα σημαντικό μέρος της εφαρμογής, η εταιρεία δείχνει να μην πτοείται.
Αυτή τη φορά οι διαφημίσεις ετοιμάζονται να «κατακλύσουν» και την ενότητα αναζήτησης του Instagram. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που αναζητάς κάτι που σε ενδιαφέρει, αυτομάτως θα σου εμφανίζονται σχετικές διαφημίσεις. Για παράδειγμα αν θέλεις να επισκεφθείς τη σελίδα ενός εστιατορίου, θα παρεμβάλλονται διαφημίσεις σχετικές με άλλα εστιατόρια κοντά στην περιοχή σου.
Ακόμη, πολύ σύντομα θα δούμε στο Instagram μια νέα κατηγορία διαφημίσεων, τα λεγόμενα reminder ads. Πρόκειται για διαφημίσεις που σχετίζονται περισσότερο με εκδηλώσεις και κυκλοφορίες γενικά, όπως πχ την πρεμιέρα μιας ταινίας. Αν για παράδειγμα, κάποια στιγμή σου εμφανιστεί μια διαφήμιση για την κυκλοφορία μιας νέας ταινίας, μπορείς να ενεργοποιήσεις τις ειδοποιήσεις υπενθύμισης ώστε να σου εμφανιστεί ξανά στην επίσημη πρεμιέρα, ή και νωρίτερα. Ουσιαστικά, θα έχεις την επιλογή να καθορίσεις εσύ το χρονικό διάστημα. Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με όσα έχει μέχρι τώρα δημοσιοποιήσει η εταιρεία, οι παραπάνω αλλαγές θα είναι ευρέως διαθέσιμες μέσα στους επόμενους μήνες.
«Οι διαφημίσεις στο Instagram δεν είναι ίδιες για όλους, αφού το βασικότερο είναι ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιεί κανείς την εφαρμογή. Για κάθε αλλαγή παρακολουθούμε στενά τις αντιδράσεις του κόσμου, προκειμένου να βελτιώνουμε τη συνολική εμπειρία χρήσης» ανάφερε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος του Instagram.