Ως μια πολύ σημαντική αγορά για τη δραστηριότητα της Eurosender αναδεικνύεται αυτή της Ελλάδας, με την εταιρεία να ανακοινώνει ότι η χώρα μας αντιπροσωπεύει πλέον το 10% των συνολικών πωλήσεων της σε 33 κράτη. Όπως προσθέτει, οι πωλήσεις της στην Ελλάδα μέσα στο 2017 σημείωσαν αύξηση 50%, ενώ το site της παρουσίασε μια εντυπωσιακή αύξηση 176% στις επισκέψεις του, δείγμα ότι τα οφέλη των υπηρεσιών της κεντρίζουν σταδιακά το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων καταναλωτών.
Η Eurosender προσφέρει σε καταναλωτές και επιχειρήσεις πρόσβαση σε αξιόπιστες και ποιοτικές υπηρεσίες αποστολών και μεταφοράς σε τιμές μέχρι και 70% πιο χαμηλά από μία standard υπηρεσία. Η επιτυχία της Eurosender βασίζεται στην καινοτόμο πλατφόρμα της, η οποία συγκεντρώνει τις ανάγκες μεταφορών των πελατών, πετυχαίνοντας έτσι καλύτερες τιμές για εκείνους, σε συνεργασία με τις καλύτερες εταιρείες courier που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη όπως οι DHL, GLS, DPD και άλλες.
Στην ανακοίνωση της εταιρείας γίνεται αναφορά στους κορυφαίους προορισμούς των ελληνικών αποστολών με δείκτη την αξία. Ειδικότερα, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Γαλλία είναι οι κορυφαίες χώρες σε αυτήν την κατάταξη, στοιχείο που λογικά σχετίζεται με τις χώρες κατοικίας της ελληνικής expat νεολαίας. Τέλος, οι κορυφαίες περιοχές που χρησιμοποιούν την Eurosender από πλευράς εσόδων είναι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.
Σε διεθνές επίπεδο, σε μια ιδιαίτερα σημαντική χρονική στιγμή για την εταιρεία, η Eurosender κατάφερε να συγκεντρώσει μία πολύ αξιόλογη επένδυση από την POST Luxembourg, τον κορυφαίο ταχυδρομικό και τηλεπικοινωνιακό φορέα στο Λουξεμβούργο, ο οποίος είναι και ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας. Αυτά τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω επέκταση της διεθνούς ομάδας στα γραφεία του Λονδίνου, του Βερολίνου, της Λιουμπλιάνα (Σλοβενία) και του Γκντανσκ (Πολωνία) κατά 50 μέλη μέχρι το τέλος του έτους ενώ επίσης θα ενταθούν οι δραστηριότητες προώθησης σε όλη την Ευρώπη. Στην Ελλάδα, τα σχέδια περιλαμβάνουν αυξημένη εξειδικευμένη υποστήριξη πελατών και επένδυση σε πωλήσεις και μάρκετινγκ, με τοποθέτηση σημαντικού προϋπολογισμού σε αυτή την κατεύθυνση, που αντιπροσωπεύει ένα εντυπωσιακό 12% του συνολικού, παγκόσμιου προϋπολογισμού της εταιρείας.