Eurosender: μπαίνει και στην ελληνική αγορά

Eurosender: μπαίνει και στην ελληνική αγορά

Οικονομικές υπηρεσίες door-to-door αποστολών τόσο για ιδιώτες όσο και για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Συντάκτης: Deasy @ 02.06.2016

Τη δραστηριοποίησή της στην ελληνική αγορά ξεκινάει η ευρωπαϊκή πλατφόρμα Eurosender, η οποία προσφέρει οικονομικές υπηρεσίες door-to-door αποστολών τόσο για ιδιώτες όσο και για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και e-shops, σε 26 χώρες της Ευρώπης.

Η επιτυχία της Eurosender βασίζεται στην καινοτόμο πλατφόρμα της, η οποία συγκεντρώνει τις ανάγκες μεταφορών των πελατών, πετυχαίνοντας έτσι καλύτερες τιμές για εκείνους, σε συνεργασία με τις πλέον αναγνωρισμένες εταιρείες courier που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα κόστη αποστολής μέσω της πλατφόρμας της μπορεί να είναι έως και 70% χαμηλότερα  από μία standard υπηρεσία courier, λόγω του μεγάλου όγκου αποστολών τις οποίες συγκεντρώνει.


Δύο χρόνια ανάπτυξης

Έχοντας ξεκινήσει μόλις πριν από δύο χρόνια στη Σλοβενία, η Eurosender έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να αναπτύξει τη δραστηριότητά της σε 26 ευρωπαϊκές χώρες, απαντώντας αποτελεσματικά στην ανάγκη των επιχειρήσεων και των ιδιωτών καταναλωτών για μία πλατφόρμα αποστολών που να συγκεντρώνει τις πλέον αναγνωρισμένες εταιρείες courier στην Ευρώπη, να εξυπηρετήσει το ευρύ κοινό, και να προσφέρει σαφώς χαμηλότερες τιμές για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Συγχρόνως, η πλατφόρμα καταρρίπτει κάθε γλωσσικό εμπόδιο ενώ μπορεί και υπολογίζει αυτόματα την τελική τιμή τής αποστολής, μία απλή ανάγκη, η οποία όμως δεν μπορούσε έως σήμερα να εξυπηρετηθεί εύκολα και έγκαιρα.

Η εταιρεία έχει ήδη καταφέρει να συγκεντρώσει επενδύσεις ύψους σχεδόν 600.000 ευρώ συνολικά, από επενδυτές όπως ένα από τα μεγαλύτερα γερμανικά media group, το ProSiebenSat 1, την ERGO, έναν από τους σημαντικότερους ασφαλιστικούς ομίλους της Ευρώπης καθώς και το fund Silicon Gardens, γεγονός που έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο. Επιπλέον, όμιλος Σλοβένων επιχειρηματιών επένδυσε στην Eurosender πρόσφατα, με αποτέλεσμα η εταιρεία να αποτιμάται αυτή τη στιγμή συνολικά στα 5 εκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία αναμένει αυτή τη στιγμή την εισροή σημαντικών κεφαλαίων, γεγονός το οποίο αναμένεται να προσελκύσει ακόμα περισσότερους επενδυτές, ενώ μία μεγάλη μερίδα αυτών των κεφαλαίων θα διοχετευθεί στην ελληνική αγορά για την ανάπτυξή της σε αυτήν.   


Στόχοι για την Ελλάδα

Οι στόχοι της Eurosender για την ελληνική αγορά είναι ιδιαίτερα φιλόδοξοι. “Ο στόχος μας για τα επόμενα τρία χρόνια είναι να γίνουμε ο κύριος προμηθευτής μεταφορών της ελληνικής αγοράς, για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και e-shops» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, Country Manager της εταιρείας για την Ελλάδα. Σύμφωνα με τον ίδιο, ένα πακέτο 20 κιλών από την Ελλάδα στην Γερμανία κοστίζει 31,75 ευρώ, ενώ από την Ελλάδα στην Αγγλία το κόστος είναι 32,12 ευρώ, ενώ σε περίπτωση που το πακέτο υπερβαίνει τα 50 κιλά, γίνεται ειδική προσφορά.

Όπως γίνεται αντιληπτό από τις παραπάνω δηλώσεις, η Eurosender στην Ελλάδα θα δώσει έμφαση στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν υπηρεσίες αποστολών σε σταθερή βάση, καθώς και μικρές εταιρείες οι οποίες λόγω του μικρού αριθμού πακέτων ή/και λόγω ακανόνιστης δραστηριότητας αποστολών έχουν μικρή διαπραγματευτική ικανότητα με τις εταιρείες courier. Στον τομέα ιδιωτών καταναλωτών, η εταιρεία θέτει ως στόχο τους καταναλωτές εκείνους, που έχουν συγγενείς που ζουν, εργάζονται ή φοιτούν στο εξωτερικό.