Τι στέλνουν οι Έλληνες στο εξωτερικό;

Τι στέλνουν οι Έλληνες στο εξωτερικό;

To 2018 σε νούμερα από τη Eurosender.

Συντάκτης: Deasy @ 13.12.2018

Με σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης ολοκληρώνεται το 2018 για την online πλατφόρμα door to door αποστολών, με την εταιρεία να παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων που αγγίζει το 97%. Η πλατφόρμα, που καθίσταται όλο και πιο δημοφιλής στη χώρα μας, λόγω τιμής αλλά και ευκολίας χρήσης, παρουσίασε επίσης αύξηση 173% στο site της κατά τη διάρκεια του τελευταίου δωδεκάμηνου.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, οι πωλήσεις την επόμενη χρονιά αναμένεται να αυξηθούν με ακόμα πιο έντονους ρυθμούς που μπορούν να αγγίξουν ακόμα και το 150%. Μάλιστα, η εταιρεία προχωράει σε μείωση του κόστους κατά 35% των ήδη ανταγωνιστικών υπηρεσιών της στους καταναλωτές που στέλνουν πακέτα στις χώρες της Ε.Ε.

Τί στέλνουν όμως οι Έλληνες στο εξωτερικό και ποιοι είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί; Σύμφωνα με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και το τμήμα Πωλήσεων της Eurosender, οι δημοφιλέστερες αποστολές από την Ελλάδα προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αντίστροφα ήταν:

-          Ρούχα και παπούτσια - 41%

-          Φαγητό (ελαιόλαδο, μέλι, λικέρ κουμκουάτ, κουλουράκια, μελομακάρονα) – 22%

-          Είδη σπιτιού (σεντόνια, χαλιά, κουρτίνες, στρώματα, κατσαρόλες, μπολ) - 18%

-          Βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά και εκπαιδευτικό υλικό – 8%

-          Άλλα είδη (καλλυντικά, σαπούνι ελιάς) – 6%

-          Εξαρτήματα αυτοκινήτου – 5%

Ταυτόχρονα, οι δημοφιλέστεροι προορισμοί αυτών των πακέτων είναι (από την Ελλάδα) είναι η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία.

 

Τέλος, ανάμεσα στα αξιοσημείωτα στατιστικά στοιχεία είναι ότι μία εξαιρετικά συνηθισμένη ερώτηση των Ελλήνων αποστολέων είναι εάν μπορούν να στείλουν νωπό κρέας στο εξωτερικό, ενώ το καλοκαίρι ρωτούν εάν παραδίδονται πακέτα σε σκάφη αναψυχής.