Eurosender: αύξηση πωλήσεων στην ελληνική αγορά το καλοκαίρι

Eurosender: αύξηση πωλήσεων στην ελληνική αγορά το καλοκαίρι

Συντάκτης: Deasy @ 06.09.2016

Τα οικονομικά αεροπορικά εισιτήρια, η ανάγκη για ένα άνετο και «ελαφρύ» ταξίδι –κατά την άφιξη και την αναχώριση- σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος που προσφέρουν υπηρεσίες αποστολής αποσκευών αποτελούν πλέον σημαντικά κίνητρα για τους ταξιδιώτες, οι οποίοι επιλέγουν όλο και πιο αυτές τις υπηρεσίες. Αυτό αναδεικνύουν και τα αποτελέσματα της Eurosender για τη δραστηριοποίησή της στην Ελλάδα κάτα το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος.    

(Ανοίγουμε μια μικρή παρένθεση: η Eurosender είναι μία online μηχανή κρατήσεων για διεθνείς door-to-door μεταφορές εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προσφέροντας κόστος μεταφοράς το οποίο μπορεί να είναι και έως 70% χαμηλότερο από τις standard τιμές της αγοράς.)

Συγκεκριμένα, η Ελλάδα αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση (από το σύνολο των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία) σε επίπεδο παραλαβών, ενώ σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο (Μάρτιος – Μάιος 2016) η αύξηση των πωλήσεων έφθασε το 70%. Επιπλέον, οι κύριες εθνικότητες που κάνουν χρήση της υπηρεσίας αποστολής αποσκευών προς την Ελλάδα είναι οι Γερμανοί, οι Ιταλοί και οι Βρετανοί, ενώ ενδεικτικό της διάθεσης των τουριστών για να έχουν ένα ελαφρύ ταξίδι, χωρίς αποσκευές είναι το γεγονός ότι πολλές παραλαβές γίνονται σε ξενοδοχεία στην Κρήτη, την Ρόδο και την Σαντορίνη.