Στο 17,3% ανέρχεται η χρήση ad blocking στην Ελλάδα, σε επίπεδο μοναδικών browsers, σύμφωνα με την έρευνα της TailWind, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν πριν μερικές ημέρες. Το ποσοστό είναι κατά 2,3 μονάδες μικρότερο σε σχέση με το 2016, μια μείωση που αποδίδεται στην αύξηση πρόσβασης στο Internet από φορητές συσκευές, στις οποίες το ποσοστό χρήσης ad blocking είναι μικρότερο.
Η έρευνα σκιαγραφεί και μερικώς το προφίλ των Ελλήνων χρηστών ad blocker, με την πλειοψηφία τους να αποτελείται από άνδρες, ηλικίας 18-34 και υψηλού μορφωτικού επιπέδου, ωστόσο τα αποτελέσματα δείχνουν σημαντική αύξηση, κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες, και στο γυναικείο κοινό.