Αν και θα πίστευε κανείς ότι οι καθαρόαιμες Internet-ικές ανοησίες των διαφημιστικών εταιρειών θα ήταν αρκετές, υπάρχει ένας άλλος τομέας στον οποίο το Δίκτυο κάνει τη ζωή δύσκολη για τον κόσμο της διαφήμισης: πρόκειται για την ακαριαία ανταπόκριση σε οποιοδήποτε ολίσθημά της. Πιο πρόσφατο παράδειγμα, η διαφήμιση της Pepsi με πρωταγωνίστρια την... ημί-Καρντάσιαν Κένταλ Τζένερ. Παίζοντας με την ιδέα των διαμαρτυρόμενων για έναν καλύτερο κόσμο μιλένιαλ, η διαφήμιση κάνει μεταξύ άλλων μια αναφορά στην ιστορική (πλέον) φωτογραφία του Τζόναθαν Μπάκμαν από τις διαδηλώσεις των μαύρων κατά της αστυνομίας.
Όπως ήταν αναμενόμενο (για όλους πλην της Pepsi, προφανώς) τα σόσιαλ Μέσα πήραν φωτιά, και η εταιρεία μάζεψε τη διαφήμιση με τις σχετικές συγνώμες. Όμως, τόσο γι αυτή, όσο και για το “Creators League” το εσωτερικό της δημιουργικό γραφείο που την υπογράφει, θα παραμείνει πάντοτε ονλάιν (όπως εδώ, στη σελίδα της κ. Τζένερ) για να μαζεύει θεάσεις, κακεντρεχή σχόλια και ανάποδους αντίχειρες.