Ναι, η Google και η Facebook ξέρουν περισσότερα από τον καθένα για τη συμπεριφορά μας κάθε φορά που είμαστε ονλάιν. Όμως, όπως επισημαίνουν μεγάλα ονόματα από την αγορά της διαφήμισης στο “Mashable”, ο παίκτης που είναι πιο επίφοβος είναι αυτός που ξέρει καλύτερα πώς καταναλώνουμε όταν είμαστε στο Δίκτυο. Και αυτός δεν είναι άλλος από την Amazon η οποία, κατά το ίδιο άρθρο ανέβασε φέτος τα έσοδά της από τη διαφήμιση κατά 60% σε σχέση με πέρυσι και προβλέπεται να κλείσει το 2017 με διαφημιστικό τζίρο 1 δις δολάρια μόνο για τις ΗΠΑ. Έχοντας τη δυνατότητα να καλύπτει όλον τον κύκλο εντός της πλατφόρμας της (από τη στιγμή που ο χρήστης θα δει τη διαφήμιση ως τη στιγμή που θα αγοράσει) η εταιρεία του Τζεφ Μπέζος μπορεί να ανατρέψει τις ψηφιακές ισορροπίες που έχουν καταφέρει να κρατήσουν το Μάουντεν Βιού και το Μένλο Παρκ. Και ενδεχομένως για καλό της αγοράς.