Μια νέα πηγή εσόδων για το Facebook αναμένεται να ενεργοποιηθεί μέσα στους επόμενους μήνες καθώς η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2016 τη δυνατότητα διαφήμισης μέσα από το Facebook Messenger. Αυτό τουλάχιστον αναφέρει το Techcrunch.com, το οποίο ισχυρίζεται ότι έχει στην κατοχή του επίσημο έγγραφο της εταιρείας.
Σύμφωνα με το άρθρο του αμερικάνικου site η νέα δυνατότητα θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις, που διατηρούν βεβαίως Fan Pages, να έρχονται σε απευθείας επαφή με τους χρήστες του Facebook, μέσα από το περιβάλλον της πλατφόρμας μηνυμάτων. Για την αποφυγή της δημιουργίας ενός spam περιβάλλοντος, που οι επιχειρήσεις θα στέλνουν χωρίς έλεγχο διαφημιστικά μηνύματα στους χρήστες, η ενεργοποίηση μιας διαφήμισης θα έρχεται αφού ο χρήστης έχει κάνει μια προσπάθεια επικοινωνίας με το brand.
Σε μια πρώτη ανάγνωση, η νέα αυτή δυνατότητα αντικαθιστά σε ένα βαθμό την τηλεφωνική επικοινωνία των χρηστών με τα τηλεφωνικά κέντρα, ωστόσο στη διάρκεια αυτής της νέας μορφής επικοινωνίας τα brands θα μπορούν να στέλνουν και διαφημιστικά μηνύματα: από ένα άλλο προϊόν που μπορεί να τους ενδιαφέρει ή έκτακτες εκπτώσεις μικρής διάρκειας μέχρι ένα GIF αρχείο. Πρόκειται βεβαίως για μια άμεση και αρκετά επιθετική μορφή διαφήμισης που δεν αποκλείεται να χρεώνεται περισσότερο από τους βασικούς τύπους διαφήμισης που ισχύουν στο Facebook.
Ήδη το Facebook έχει ενεργοποιήσει το url fb.com/msg/. Προσθέτοντας μετά την τελευταία κάθετο το user name οποιουδήποτε brand π.χ. fb.com/msg/deasy.gr ενεργοποιείται το περιβάλλον της απευθείας επαφής του χρήστη του Facebook με την επιχείρηση. Αυτό το link, όπως διαβάζουμε στο Techcrunch αλλά και όπως είναι αναμενόμενο θα μπορούν πλέον να το διαφημίζουν οι εταιρείες ως μια νέα μορφή επικοινωνίας τους με όποιον θέλει να έρθει σε επαφή μαζί τους.
Στο άρθρο του το αμερικάνικο site φιλοξενεί και επίσημες δηλώσεις εκπροσώπων του Facebook, οι οποίοι μπορεί να μην επιβεβαιώνουν το άρθρο στο σύνολό του, ωστόσο επιβεβαιώνουν την ύπαρξη του παραπάνω link.