Αν ψάχνεις μια περίοδο που η υπερβολή να αποτελεί μέρος του ορισμού της, η χριστουγεννιάτικη είναι εκείνη που αποτελεί φαβορί. Εχεις υπερβολή στις βιτρίνες, στους δρόμους (ίσως και στο πορτοφόλι για αρκετούς), ακόμα και στα συναισθήματα και αυτά τα τελευταία προσπαθούν να τα εκμεταλλευτούν ποικιλοτρόπως τα τμήματα διαφήμισης των εταιρειών.
Εκτός από τις άτυπες κούρσες του ποιος θα κάνει τον καλύτερο στολισμό υπάρχει και η κόντρα της καλύτερης διαφήμισης και την ώρα που στην ελληνική τηλεόραση βλέπεις τα συνηθισμένα φαβορί να κερδίζουν σε ώρες προβολής και εντυπώσεων, ένα αουτσάιντερ από τα δυτικά της Βρετανίας κλέβει την παράσταση, τις εντυπώσεις και τα κλικ στο YouTube.
Οι πελάτες του καταστήματος Hafod είναι οι συνηθισμένοι άνθρωποι της γειτονιάς που αναζητούν βίδες και καρφιά, μπογιές ή, ενδεχομένως, κάποια ποντικοπαγίδα. Δεν είναι, δηλαδή, το μαγαζί που θα σκέφτονται -ούτε ίσως οι καθημερινοί του πελάτες- για να προμηθευτούν τα χριστουγεννιάτικα δώρα. Όμως το δίλεπτο διαφημιστικό του καταστήματος έκανε θραύση, έγινε viral, «έσπασε» το Internet που λένε και τα τελευταία χρόνια.
Το διαφημιστικό του Hafod κόστισε 100 λίρες, ποσό που δαπανήθηκε για να ηχογραφηθεί μια διασκευή του Forever Young, ενός κλασικού κομματιού από τη δεκαετία του '80. Το κατάστημα μετρά ήδη 120 χρόνια ζωής και νομίζουμε πως η διαφήμισή του μπορεί να μην αυξήσει τον τζίρο αλλά το κάνει σημείο αναφοράς στην ψηφιακή επικοινωνία. Καλά, λέμε και καμιά κουβέντα παραπάνω μέρες που είναι...
Δείτε το βίντεο.