Ήταν το μεγαλύτερο γεγονός της αμερικανικής αθλητικής πραγματικότητας (μαζί με το World Series του μπέιζμπολ) και αυτό με τις περισσότερες και ακριβότερες διαφημίσεις: ο λόγος για τον τελικό του πρωταθλήματος αμερικανικού ποδοσφαίρου (κράνη, βάτες κ.λπ.), το Super Bowl, που έγινε εχτές μεταξύ των ομάδων Patriots από τη Νέα Αγγλία και Seahawks από το Σιάτλ (κέρδισαν οι Patriots) και που έδωσε στη Facebook την ευκαιρία να δοκιμάσει να αποδείξει για μια ακόμα φορά ότι αν κάτι συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο, συμβαίνει και στο δίκτυό της.
Ειδικά για τον αγώνα, το Μεγάλο Μπλε Δίκτυο δημιούργησε μια ειδική σελίδα trending στην οποία όσοι παρακολουθούσαν τον αγώνα μπορούσαν να μπουν και να μοιραστούν απόψεις, σχόλια, εικόνες ή βίντεο ή να δουν στην ενότητα «Play by Play» τις κορυφαίες στιγμές τόσο του τελικού όσο και του σόου που τον συνόδευε. Και βεβαίως, συνοδεία διαφημίσεων πολύ φτηνότερων από τα 4,5 εκατομμύρια/30 δευτερόλεπτα που κοστίζουν οι τηλεοπτικές…