Οι 122 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες που διαθέτει η Uber ίσως να αποτελούν ένα «περιουσιακό στοιχείο» της εταιρείας, που μπορεί να προσφέρει νέες πηγές εσόδων εκτός από τη χρήση των υπηρεσιών της εταιρείας. Με αυτό ως γνώμονα η Uber προχωράει στη δημιουργία τμήματος διαφήμισης, με στόχο στο επόμενο διάστημα να εντάξει διαφημιστικά μηνύματα μέσα στις εφαρμογές της και όχι μόνο.
Το σκεπτικό της Uber είναι ότι οι χρήστες θα γίνονται δέκτες προσωποποιημένων διαφημιστικών μηνυμάτων κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής τους ή στην αναμονή για την παράδοση ενός γεύματος. Μηνύματα που σύμφωνα με την εταιρεία θα είναι σχετικά με το ιστορικό χρήσης των εφαρμογών, άρα και με τα ενδιαφέροντα των χρηστών.
Η Uber εκτιμά ότι μέχρι το 2024 το διαφημιστικό τμήμα θα μπορούσε να αποφέρει έσοδα έως και 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Το business plan της Uber μοιάζει με εκείνο της μεγάλης αντιπάλου της στις ΗΠΑ, Lyft, η οποία έχει προχωρήσει σε αντίστοιχη κίνηση, αναζητώντας επιπλέον πηγές εσόδων. Πηγές που μάλλον είναι περισσότερο απαραίτητες από ποτέ, καθώς οι αμερικανικές Αρχές επεξεργάζονται την ιδέα της μετατροπής του εργοδοτικού καθεστώτος των οδηγών της Uber και της Lyft από ανεξάρτητους εργολάβους σε κανονικούς υπαλλήλους. Μια τέτοια απόφαση είναι σίγουρο πως θα αυξήσει τα κόστη και για τις δύο εταιρείας.