Netflix: Συζητήσεις με τη Google για διαφημίσεις στη νέα φηνότερη συνδρομή

Netflix: Συζητήσεις με τη Google για διαφημίσεις στη νέα φηνότερη συνδρομή

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κοντογιάννη @ 24.06.2022

Συζητήσεις για συνεργασίες πωλήσεων διαφημίσεων πραγματοποιεί το Netflix, ενόψει του νέου επιχειρηματικού μοντέλου που ξεκινά για φθηνότερα πακέτα με διαφημίσεις. Ειδικότερα, όπως διαβάζουμε στο Reuters, εκπρόσωποι της εταιρείας έχουν έρθει σε επαφή με τη Google, την Comcast/NBCUniversal αλλά και τη Roku, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει κάποια οριστική συμφωνία. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η εταιρεία έχει θέσει ένα χρονικό περιθώριο δύο τριών- μηνών, προκειμένου να καταλήξει σε κάποια συνεργασία και να θέσει σε εφαρμογή το εν λόγω επιχειρηματικό μοντέλο.

Μάλιστα, για το ζήτημα των φθηνότερων συνδρομών ροής με διαφημίσεις μίλησε χθες κι ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos,στο φεστιβάλ Cannes Lions. Επικεντρώθηκε στο γεγονός η γενικότερη κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας και το κύμα αυξήσεων θα οδηγήσουν πολλούς καταναλωτές προς φθηνότερες συνδρομές, κάτι που μπορεί να γίνει εφικτό μόνο μέσω της προσθήκης διαφημίσεων.


Τα απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα και οι επόμενες κινήσεις

Υπενθυμίζεται ότι μετά τα απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα με την κατάρρευση της μετοχής κατά 40%  και την απώλεια συνδρομητών, το Netflix έχει βάλει μπροστά το μηχανισμό ανάκαμψης προκειμένου να ξεφύγει από τη δυσάρεστη θέση που έχει βρεθεί. Και ανάμεσα στις κινήσεις στις οποίες θα προχωρήσει προς αυτήν κατεύθυνση έχει ήδη γίνει γνωστό ότι θα συμπεριλαμβάνεται το λανσάρισμα νέων πιο προσιτών πακέτων με την υποστήριξη διαφημίσεων, αλλά και η κατάργηση της κοινής χρήσης των κωδικών πρόσβασης μεταξύ των συνδρομητών. Αυτό που δεν είχε γίνει γνωστό ήταν ο χρόνος στον οποίο το Netflix θα προχωρούσε σ' αυτές τις κινήσεις.