Convert Group: χωρίς φρένο η ανάπτυξη των πωλήσεων στα online super markets

Convert Group: χωρίς φρένο η ανάπτυξη των πωλήσεων στα online super markets

Συντάκτης: Deasy @ 27.10.2021

Στο 117% έφθασε η αύξηση των πωλήσεων των online super markets για το 9μηνο του 2021 (σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020), σύμφωνα με το τελευταίο τριμηνιαίο report της Convert Group.

Όπως προκύπτουν από τα στοιχεία της εταιρείας, ο κλάδος των online super markets για το τρίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου 2021 εμφάνισε αύξηση στην αξία των πωλήσεων 60%, με τις κατηγορίες κατοικίδια (108%), αρτοποιία (70%) και καλλυντικά / είδη περιποίησης (69%) να οδηγούν την ανάπτυξη που συνεχίζεται αμείωτη από το ξέσπασμα της πανδημίας και έπειτα. Στις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων που εμφανίζουν μεγάλους αυξητικούς ρυθμούς συγκαταλέγονται τα ποτά και αναψυκτικά (65%), χαρτικά και είδη καθαρισμού (61%), φρέσκα τρόφιμα (58%), συσκευασμένα ή κατεψυγμένα τρόφιμα (57%) κ.α.

Τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από την πλατφόρμα της eRetail Audit της Convert Group, η οποία επιτρέπει σε λιανέμπορους και προμηθευτές την καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι. Στο δείγμα του eRetail Audit περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους 9 βασικούς παίκτες, και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online Super Market αντιπροσωπεύοντας το 87% της αγοράς.

Κατά το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας 76,30 ευρώ (με το ΦΠΑ). To ένα τρίτο από αυτά τα προϊόντα ανήκει στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι καταναλωτές αγόρασαν κατά μέσο όρο ένα επιπλέον προϊόν από την κατηγορία ποτών & αναψυκτικών, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς.

Όσον αφορά τον δείκτη μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, παρατηρείται μείωση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων το τρίτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο, πέφτοντας στο 3,7%. Στα marketing κανάλια το 41% της αξίας των πωλήσεων προήλθαν από direct επισκέψεις οι οποίες συνεχίζουν να γνωρίζουν ανάπτυξη και σε αυτό το τρίμηνο, με αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2020. Πλέον η προτίμηση των καταναλωτών να επισκέπτονται απευθείας την ηλ. διεύθυνση των λιανεμπόρων της επιλογής τους είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταίας έκθεσης.

Αναφορικά με τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, τα laptops και desktops μειώθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%) πιθανόν γιατί μειώθηκε και το work from home το οποίο είχε αυξήσει κατά πολύ τις παραγγελίες από τις συγκεκριμένες συσκευές. Η Δευτέρα συνεχίζει να διατηρεί τον τίτλο της πιο δημοφιλούς ημέρας για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.