Υπάρχουν αρκετά αστεία βίντεο που κυκλοφορούν εκεί έξω σχετικά με το πώς, όταν αγοράζουν νέο υπολογιστή με Windows, οι περισσότεροι άνθρωποι ανοίγουν τον Edge της Microsoft (δηλαδή τον διάδοχο του Internet Explorer) για να κατεβάσουν τον... Chrome της Google.
Σύμφωνα με την Google, κάτι ανάλογο συμβαίνει στη μηχανή αναζητήσεων Bing της Microsoft. Η λέξη-κλειδί με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Bing είναι... "Google", σύμφωνα με δικηγόρους της εταιρείας.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι δικηγόροι της Google κατέθεσαν στοιχεία που όπως λένε αποδεικνύουν τη δημοτικότητα της μηχανής αναζήτησης της εταιρείας τους. Η κατάθεση έγινε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, όπου συζητείται η έφεση της Google κατά του προστίμου 4,3 δισ. που είχε επιβληθεί στην εταιρεία από την Κομισιόν για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης.
Στην ουσία δηλαδή η υπερασπιστική γραμμή της Google θα μπορούσε με βάση τα συγκεκριμένα στοιχεία να συμπυκνωθεί στη φράση «δεν φταίμε εμείς που ο κόσμος μας βρίσκει καταπληκτικούς».