Στοπ στις διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων από τη Google

Στοπ στις διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων από τη Google

Συντάκτης: Deasy @ 14.03.2018

Στην απαγόρευση της εμφάνισης κάθε είδους διαφημίσεων που σχετίζονται με μη ελεγχόμενα ή κερδοσκοπικά χρηματοπιστωτικά προϊόντα, όπως τα δυαδικά δικαιώματα (binary options), τα κρυπτονομίσματα κ.α. προχωράει η Google. H απαγόρευση αφορά το σύνολο του δικτύου των sites με τα οποία συνεργάζεται η εταιρεία και αποτελεί μόνο ένα κομμάτι των αναθεωρημένων πολιτικών της στο συγκεκριμένο πεδίο, έτσι ώστε να προσφέρει ένα ασφαλές και καθαρό περιβάλλον διαφήμισης.

Η ανακοίνωση είναι ένα μόλις κομμάτι από το επίσημο κείμενο της Google, που αφορά τον ετήσιο απολογισμό για την καταπολέμηση των κακόβουλων διαφημίσεων (bad ads). Όπως κάνει γνωστό η εταιρεία, μέσα στο 2017 απομάκρυνε πάνω από 3,2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που δεν συμμορφώνονταν με τις διαφημιστικές πολιτικές της, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερες από 100 κακόβουλες διαφημίσεις ανά δευτερόλεπτο.

Οι απομακρύνσεις στις οποίες προχώρησε η Google δεν περιορίστηκαν μόνο στις διαφημίσεις αλλά επεκτάθηκαν και στο δίκτυο των συνεργατών της, με την εταιρεία να απομακρύνει 320.000 εκδότες από το διαφημιστικό της δίκτυο για παραβίαση των πολιτικών της. Επιπλέον, 90.000 websites μπήκαν σε μαύρη λίστα, όπως επίσης και 700.000 εφαρμογές για Android φορητές συσκευές.

Τέλος, η Google έκανε γνωστό ότι πέρυσι το σύνολο των εσόδων των εκδοτών στο δίκτυο των Google Ads έφθασε τα 12,6 δισ. δολάρια.