Όλα τα social media στρέφονται στη διαφήμιση για τη χρηματοδότησή τους όμως για μερικά η επιλογή μοιάζει πιο φυσική: από την πρώτη ματιά στο Pinterest, το concept και η υλοποίηση φωνάζουν ότι προφέρονται για τέτοια χρήση οπότε δεν είναι περίεργο ότι η (πλέον εκτιμώμενη στα 5 δις δολάρια μετά από χρηματοδοτήσεις της τάξης των 760 εκατομμυρίων) πλατφόρμα της Cold Brew Labs από το Σαν Φρανσίσκο αποφάσισε να ανοίξει την υπηρεσία της «Promoted Pins» σε όλη την αγορά από την 1η Ιανουαρίου.
Σύμφωνα με το επίσημο μπλογκ του Pinterest, τα αποτελέσματα της πιλοτικής χρήσης του προγράμματος ήταν «πολλά υποσχόμενα»: 30% αύξηση στα earned media (έμμεση διαφήμιση), 11 αναδημοσιεύσεις (repins) κατά μέσο όρο (όσο και τα απλά pin) και παρατεταμένη διάρκεια ζωής και μετά τη λήξη της καμπάνιας. Αν και η εταιρεία δεν αναφέρει τα έσοδά της από την πιλοτική φάση, η διεύρυνσή του εγκυμονεί ενδιαφέροντες αριθμούς για τους προσεχείς 12 μήνες.