Το Pinterest ανανεώνεται με νέα χαρακτηριστικά και έρχεται «ένα βήμα πιο κοντά» στο χώρο του e-commerce, αφού ικανοποιήθηκε η απαίτηση πολλών χρηστών για απευθείας αγορές από την εφαρμογή. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν πλέον μπορούν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους πιο άμεσα, χωρίς να χρειάζεται να βγουν από αυτή. Προς το παρόν η λειτουργία είναι διαθέσιμη σε ορισμένους πωλητές Shopify στις ΗΠΑ, ενώ σχεδιάζεται να επεκταθεί σύντομα σε όλους τους χρήστες.
Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει και μια νέα δυνατότητα που θα ονομάζεται Your Shop at Pinterest Presents και θα παρέχει σημαντική διευκόλυνση ως προς τις αγορές. Θα εμφανίζει δηλαδή στον κάθε χρήστη συγκεντρωμένες όλες τις σελίδες αγορών που επισκέπτεται συχνά και θα προτείνει προϊόντα με βάση τις αναζητήσεις του.
Παράλληλα, θα διευκολύνει και τους πωλητές, οι οποίοι θα μπορούν να ανεβάζουν πιο εύκολα νέα προϊόντα και να ανανεώνουν τις τιμές. Εκτός αυτού, μέσα από το εργαλείο των τάσεων, θα μαθαίνουν περισσότερα για τις προτιμήσεις του κοινού και τις αλλαγές στην αγορά, ώστε να βελτιώνονται συνεχώς και να διατηρούν σε υψηλά επίπεδα τις πωλήσεις τους.
Όλα δείχνουν πως το Pinterest «ακολουθεί τα χνάρια» του Instagram, καθώς από το 2020 διαθέτει παρόμοια λειτουργία, όπου πρόσφατα μάλιστα ανανεώθηκε με μια ειδική ενότητα αγορών.