Έρχεται το live shopping και είναι αυτό που φοβάσαι: Telemarketing!

Έρχεται το live shopping και είναι αυτό που φοβάσαι: Telemarketing!

Συντάκτης: Πέτρος Κωνσταντινίδης @ 31.01.2022

Γνωρίζουμε όλοι πως το telemarketing μπορεί να σε βοηθήσει να φτιάξεις μια μεγάλη καριέρα, να φτάσεις, ας πούμε, ακόμα και στα βουλευτικά ή υπουργικά έδρανα. Φαντάσου, τώρα, το telemarketing που γεμίζει ώρες επί ωρών σε μικρά και μικρομεσαία τηλεοπτικά κανάλια σε όλη τη χώρα, να μεταφέρεται online αλλά όχι με τη μορφή που το ξέρεις. Οχι, δηλαδή, με έναν κύριο ή μία κυρία που με τσιρίδες, πολυσύνθετες λέξεις, ή άλλα γλωσσικά και ηχητικά τεχνάσματα, προσπαθεί να σε πείσει να αγοράσεις βιβλία, χαλιά, κοσμήματα ή έπιπλα, αλλά με έναν κύριο ή μία κυρία που χρησιμοποιεί αμφίδρομη επικοινωνία.

Το live shopping ξεκίνησε από την Κίνα πριν από 4-5 χρόνια και φαίνεται πως φέτος θα βάλει πλώρη για να κατακτήσει τις οθόνες των καταναλωτών και στη Δύση. Στη βάση του το live shopping παίρνει το παλιό καλό telemarketing και το απογειώνει, με λειτουργίες streaming και αλληλεπίδραση. Μάλλον αυτό είναι το νέο πεδίο δόξης για τους influencers, αφού είναι εύκολο να προβάλλουν τα προϊόντα μέσα από ένα live shopping κανάλι και να γίνουν πιο αλληλεπιδραστικοί με το κοινό τους. Στον χορό έχει ήδη μπει το Facebook με τη δική του πλατφόρμα

ενώ το δημοφιλές Shopify ανοίγει επίσης στους χρήστες του ένα παράθυρο για να πωλούν μέσω live shopping. Μόνο στην Κίνα και για φέτος υπολογίζεται πως τα έσοδα των εμπόρων από το live shopping θα ξεπεράσουν τα 423 δισ. δολάρια, παρά το γεγονός ότι από το σύνολο των θεατών μιας "εκπομπής" τέτοιου τύπου μόλις το 1% πραγματοποιεί μία αγορά. 

Τώρα ξέρεις από πού θα ξεπηδήσουν μερικοί από τους υπουργούς και βουλευτές του μέλλοντός μας...