Όπως είχαμε αναφέρει την προηγούμενη εβδομάδα, η Audi και η Toyota παρουσίασαν τις λύσεις τους στο χώρο των αυτοκινούμενων οχημάτων. Όμως αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι οι δύο εταιρείες προσεγγίζουν τη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων από αρκετά διαφορετική οπτική γωνία.
Ειδικότερα, όπως ανέφεραν τα στελέχη της Lexus (το brand της Toyota στα πολυτελή οχήματα), η εταιρεία δίνει έμφαση στον τομέα της ασφάλειας, στον οποίο ήδη έχει εξαιρετικό όνομα. Άρα η λύση της Lexus έχει ως γνώμονα να διορθώνει ή να προλαμβάνει ενδεχόμενα λάθη του οδηγού, ο οποίος παραμένει στον έλεγχο του τιμονιού και δεν χάνεται η αίσθηση της οδήγησης του αυτοκινήτου. Με άλλα λόγια, η λύση της εταιρείας είναι ένας εικονικός συνοδηγός που βοηθάει τις ικανότητες του οδηγού και του προσφέρει μεγαλύτερα επίπεδα προστασίας
Από την πλευρά της Audi, η προσέγγιση είναι διαφορετική και μάλλον πολύ πιο κοντά σ’ αυτό που έχουμε όλοι μας στο μυαλό μας όταν αναφερόμαστε στα αυτοκινούμενα οχήματα, τα οποία κινούνται μόνα τους, βάσει οδηγιών που προέρχονται από τα σήματα κυκλοφορίας, τα φανάρια, τα προπορευόμενα αμάξια κ.α. Η λύση της γερμανικής εταιρείας, Piloted Driving, αφορά συνθήκες κυκλοφοριακής κίνησης, όπου ο οδηγός μπορεί να την ενεργοποιήσει σε ταχύτητες κάτω των 50 χιλιομέτρων την ώρα. Με την ενεργοποίηση του Piloted Driving, το όχημα κινείται μόνο του και ο οδηγός μπορεί να αφαιρέσει τα χέρια του από το τιμόνι και το πόδι του από τα πεντάλ (αντίστοιχη λύση είχαμε δει και δοκιμάσει το καλοκαίρι και από τη Ford).
H Audi υπολογίζει ότι θα είναι σε θέση να προσφέρει τη λύση της στα αμέσως επόμενα χρόνια.