Μια δυνατότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων που λείπει από αυτά του πραγματικού κόσμου, είναι η δυνατότητα ακριβούς tracking των κινήσεων των πελατών μέσα στο κατάστημα· τα ίχνη που αφήνουμε στα e-shops είναι πολύ άμεσα αναγνώσιμα από προγράμματα όπως το Google Analytics και όλοι ξέρουμε ότι η εύκολη πρόσβαση σε τέτοια δεδομένα έχει μεταμορφώσει τα ηλεκτρονικά ψώνια μέσα σε λιγότερο από μια δεκαπενταετία.
Μια απάντηση στο πρόβλημα, προσφέρει η εταιρεία Agile Route από την Αργεντινή η οποία χρησιμοποιώντας τον αισθητήρα κίνησης Kinect της Microsoft σε συνδυασμό με τις κάμερες του καταστήματος, δίνει στην επιχείρηση τη δυνατότητα να δει την κίνηση των πελατών στο χώρο, τον τρόπο που λειτουργούν θετικά ή αρνητικά οι τοποθετήσεις σε διαφορετικά ράφια –ακόμα και το αν πριν επιλέξουν το Α προϊόν, άγγιξαν το Β- με πολύ χαμηλό κόστος από τον υπάρχοντα τρόπο, δηλαδή με ζωντανούς παρατηρητές. Η πρωτότυπη (και κάπως ανατριχιαστική!) εφαρμογή παρουσιάζεται στο σχετικό βίντεο της εταιρείας που μπορείτε να δείτε παρακάτω.