LG Electronics: έμφαση στην premium κατηγορία των τηλεοράσεων

LG Electronics: έμφαση στην premium κατηγορία των τηλεοράσεων

Συντάκτης: Φανούρης Δρακάκης @ 04.04.2024

Στη στρατηγική απόφαση να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην premium κατηγορία των τηλεοράσεων έχει προχωρήσει η LG, τα πρώτα δείγματα της οποίας θα δουν οι Έλληνες καταναλωτές στις νέες σειρές τηλεοράσεων που θα λανσαριστούν το επόμενο διάστημα.

«Για την LG είναι δευτερεύον αν η στροφή στην premium κατηγορία μειώσει το μερίδιο αγοράς της» σημείωσε ο Άρης Κουτελός, Country Managing Director για την LG Electronics Ελλάς στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Αθήνα, με αφορμή το επικείμενο λανσάρισμα. «QNED, OLED και οι μεγάλες ίντσες» είναι οι τρεις άξονες στους οποίους θα δώσουμε έμφαση φέτος πρόσθεσε ο κ. Κουτελός.

Τα νέα μοντέλα τηλεοράσεων περιλαμβάνουν μια ολοκληρωμένη γκάμα περισσότερων από «50 κωδικών», που ξεκινούν από τις 98 ίντσες (LG Signature OLED M) έως τις 42-43 ίντσες, μέγεθος στο οποίο συναντάμε μοντέλα από διάφορες σειρές (LG OLED evo – C4, Nano Cell και UHD). Ταυτόχρονα με τις τηλεοράσεις η LG θα προσφέρει και μια μεγάλη γκάμα sound bars για όλες τις ανάγκες με βελτιωμένο σχεδιασμό και επιδόσεις.

 

Αισιοδοξία για το 2024 – Πρόβλεψη για περαιτέρω αύξηση εσόδων

 Ο κ. Κουτελός εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι οι πωλήσεις των τηλεοράσεων θα κινηθούν ακόμα και σε διψήφιο ποσοστό θετικά μέσα στο 2024 (έως +10%), καθώς τόσο η διοργάνωση του Euro 2024, αλλά και των Ολυμπιακών Αγώνων, αναμένεται να αναθερμάνουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Όπως ανέφερε, το 2023 έκλεισε για τις τηλεοράσεις με αρνητικό πρόσημο (-3%) ως προς την αξία πωλήσεων.

 Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιας η LG Electronics Ελλάς κατάφερε να αυξήσει εντυπωσιακά τα μεγέθη της, με τα έσοδά της να αγγίζουν τα 175 εκατομμύρια δολάρια (η εταιρεία χρησιμοποιεί το δολάριο ως το νόμισμα αναφοράς) από τα περίπου 122 εκατομμύρια στα οποία κυμάνθηκε ο τζίρος της την αμέσως προηγούμενη χρονιά. Όπως σημείωσε ο κ. Κουτελός, πρόκειται για την μεγαλύτερη αύξηση εσόδων που πραγματοποίησε κάποια θυγατρική της LG σε ολόκληρη την Ευρώπη. Επίδοση που αποδίδεται στην εξαιρετική πορεία των οικιακών συσκευών (+20%), αλλά και σε επιμέρους κατηγορίες επαγγελματικού εξοπλισμού.

Παρά τη θεαματική αύξηση, η LG Electronics Ελλάς προσδοκά και για το 2024 μια περαιτέρω αύξηση των εσόδων της, προσβλέποντας ότι ο τζίρος της για την χρονιά θα κινηθεί μεταξύ 190 και 200 εκατομμυρίων δολαρίων.

Οι θετικές αυτές επιδόσεις, αλλά και οι αλλαγές στη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την LG Electronics να διευρύνει την γκάμα των προϊόντων της στην ελληνική αγορά. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του deasy, ο κ. Κουτελός σημείωσε ότι μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται επέκταση και στα εντοιχισμένα προϊόντα, ενώ δεν αποκλείεται να λανσαριστούν μέσα στο 2024 και οι φορητοί υπολογιστές της εταιρείας. Ειδικά για τα laptops ο κ. Κουτελός ανέφερε ότι πλέον η κατηγορία άνω των 1.000 ευρώ, στην οποία τοποθετείται και η LG με τα δικά της προϊόντα, έχει αποκτήσει πλέον ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς, οπότε έχει νόημα για την εταιρεία να φέρει τις δικές της προτάσεις και στην ελληνική αγορά.