Δεν κράτησε πάνω από λίγα χρόνια η δόξα του Wish, του online καταστήματος που πωλούσε απευθείας από Κινέζους προμηθευτές σε καταναλωτές σε ΗΠΑ και Ευρώπη και γνώρισε μέρες δόξας πριν εμφανιστεί στο προσκήνιο η Shein ή, πιο πρόσφατα, η Temu.
Τη Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου, η μητρική εταιρεία της Wish ανακοίνωσε ότι συμφώνησε στην πώληση της πλατφόρμας στην Qoo10, η οποία εδρεύει στη Νότια Ασία. Το τίμημα ήταν 173 εκατ. δολάρια και απέχει πάρα πάρα πάρα πολύ από την αποτίμηση των 14 δισ. δολαρίων (!) στην οποία είχε φτάσει η Wish το 2020 κατά την είσοδό της στο Χρηματιστήριο.
Η καθοδική πορεία της Wish μπορεί να προκαλεί κάποια χαμόγελα στον ανταγωνισμό αλλά σίγουρα προκαλεί και κάποιες σκέψεις σχετικά με το πόσο εύκολα μία εταιρεία μπορεί να βρεθεί σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα από τον έβδομο ουρανό στα τάρταρα των αποτιμήσεων.
Ωστόσο, το βέβαιο είναι ότι οι προερχόμενες από την Κίνα πλατφόρμες θα συνεχίσουν να τραβούν επάνω τους το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να ανησυχούν στελέχη σε εταιρείες όπως η Amazon.