Έτοιμη να εντάξει τα εργαλεία εμπορικής αξιοποίησης στο Threads εμφανίζεται η Meta Platforms, μετά από την εντυπωσιακή υποδοχή της νέας πλατφόρμας από το κοινό.
Όπως ήδη θα έχετε διαβάσει το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έσπασε το φράγμα των 100 εκατομμυρίων χρηστών σε μόλις πέντε ημέρες από το λανσάρισμά του, μια επίδοση που καθιστά το Threads ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη online πλατφόρμα όλων των εποχών (το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε το ChatGPT που πέτυχε τον ίδιο αριθμό χρηστών σε δύο μήνες). Σύμφωνα με τις δηλώσεις των ανθρώπων της Meta η ταχύτατη διάδοση του Threads ξεπέρασε κάθε προσδοκία που είχαν πριν το λανσάρισμα, από το οποίο υπενθυμίζουμε ότι λείπει η αγορά της Ευρώπης, λόγω μη συμμόρφωσης για την ώρα με τους κανόνες περί προσωπικών δεδομένων.
Πριν από μερικές ημέρες ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ είχε δηλώσει ότι η εταιρεία θα σκεφτόταν τη δημιουργία εσόδων από Threads μόνο όταν υπήρχε μια ξεκάθαρη εικόνα ότι η πλατφόρμα θα πετύχει την επίδοση του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών. Με τους ταχύτατους ρυθμούς διείσδυσης και το ρεκόρ που πέτυχε το Threads σε μόλις πέντε ημέρες η στιγμή που περίμεναν τα στελέχη της Meta έχει μάλλον φθάσει, όπως έγινε γνωστό από σημερινή αναφορά στο axios.com.
Εκτός από τα εκατομμύρια των απλών χρηστών που συρρέουν καθημερινά στο Threads, θέση στη νέα πλατφόρμα έχουν ξεκινήσει να παίρνουν και πλήθος προσωπικοτήτων, αλλά και lifestyle brands, “στήνοντας” σταδιακά το απαραίτητο οικοσύστημα που έχει ανάγκη το Threads. Ανάμεσα στα πρώτα τέτοια ονόματα που μπήκαν στο Threads συναντάμε αυτών των Όπρα Γουίνφρεϊ, Σακίρα, Ρίτσαρντ Μπράνσον, Γκόρντον Ράμσεϊ κ.α., ενώ πολύ γνωστά έντυπα και media, όπως η αμερικανική και αγγλική Vogue, το Ecnomist, το Rolling Stone ή το Vice έχουν ήδη δημιουργήσει το δικό τους λογαριασμό. Για την ώρα από την πλευρά των brands καταναλωτικών προϊόντων παρατηρείται σε γενικές γραμμές μια στάση αναμονής, προκειμένου αρχικά να κατανοήσουν καλύτερα το μέσο και εν συνεχεία να δουν ποιο περιεχόμενο είναι κατάλληλο για την παρουσία τους σ' αυτό.