Τέσσερα χρόνια μετά την απαγόρευση προβολής των πολιτικών διαφημίσεων στην πλατφόρμα του το Twitter κάνει στροφή 180 μοιρών, μια κίνηση που έχει ως σαφή στόχο την αύξηση εσόδων.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η πλατφόρμα θα επιτρέψει την επανεμφάνιση διαφημίσεων συγκεκριμένου σκοπού από ομάδες και εκλεγμένους αξιωματούχους, ενώ σε δεύτερη φάση θα επιτραπούν και άλλου είδους πολιτικές διαφημίσεις.
We believe that cause-based advertising can facilitate public conversation around important topics. Today, we're relaxing our ads policy for cause-based ads in the US. We also plan to expand the political advertising we permit in the coming weeks.
— Twitter Safety (@TwitterSafety) January 3, 2023
Σε νέο μήνυμά του μέσω του επίσημου λογαριασμού, το Twitter έκανε γνωστό ότι θα ξεκινήσει τη διαδικασία ευθυγράμμισης της διαφημιστικής του πολιτικής με αυτήν της τηλεόρασης και άλλων μέσων ενημέρωσης.
Moving forward, we will align our advertising policy with that of TV and other media outlets. As with all policy changes, we will first ensure that our approach to reviewing and approving content protects people on Twitter. We'll share more details as this work progresses.
— Twitter Safety (@TwitterSafety) January 3, 2023
Υπενθυμίζουμε ότι το Twitter είχε διακόψει την εμφάνιση πολιτικών διαφημίσεων το 2019 μετά από την έντονη κριτική που είχε δεχθεί (τόσο το Twitter όσο και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) για τη διάδοση της παραπληροφόρησης σε διάφορες εκλογικές διαδικασίες.
Από τότε μέχρι σήμερα το Twitter επέτρεπε μόνο πολιτικές διαφημίσεις συγκεκριμένου σκοπού, χωρίς όμως να επιτρέπει τη στόχευση συγκεκριμένων ομάδων χρηστών.