Μπορούν άραγε οι διαφημίσεις να δώσουν νέα πνοή στο Netflix; Καταφατικά απαντά η εταιρεία και μετά από αρκετό, όπως φαίνεται, ψάξιμο, βρήκε τον άνθρωπο που θα τεθεί επικεφαλής του εγχειρήματος. Πρόκειται για την Τζέρεμι Γκόρμαν, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος στην Snap και αν το όνομά της εταιρείας σου λέει κάτι, έχεις δίκιο, είναι αυτή που φτιάχνει το Snapchat.
Η Γκόρμαν ανακοίνωσε την απόφασή της να αφήσει την Snap και θα πάει στο Netflix μαζί με τον μέχρι σήμερα υπεύθυνο της εταιρείας για τις διαφημίσεις σε Β. και Ν. Αμερική, Πίτερ Νέιλορ. Η αποχώρησή τους συμπίπτει με την απόφαση της Snap να μειώσει κατά 20% τις θέσεις εργασίας, μάλλον δεν ένιωθαν και πολύ καλά στις καρέκλες τους εσχάτως.
Απολύσεις βέβαια έχουν γίνει και στο Netflix και όχι λίγες. Περίπου 200 υπάλληλοι και εξωτερικοί συνεργάτες έχουν δει την πόρτα της εξόδου και την ακύρωση των συμβολαίων τους. Η εταιρεία προσπαθεί να συγκρατήσει τη διαρροή συνδρομητών προς άλλες πλατφόρμες και σχεδιάζει μια εκδοχή της συνδρομητικής πλατφόρμας όπου θα προβάλλονται διαφημίσεις, με το κόστος της να εκτιμάται στην περιοχή των 7-9 δολαρίων στις ΗΠΑ. Όσοι επιλέξουν το συγκεκριμένο πακέτο δεν θα μπορούν να κατεβάζουν την ταινία ή το επεισόδιο της αγαπημένης τους σειράς στη συσκευή τους. Όχι, δεν ξέρουμε πότε θα ξεκινήσει η λειτουργία της νέας υπηρεσίας, αλλά αν μας υποχρεώσετε να μαντέψουμε, θα λέγαμε κάποια στιγμή μέσα στο 2023.