H Priority, η πρωτοπόρος εταιρεία συμβούλων οργάνωσης, πληροφορικής και εκπαίδευσης με ηγετικό ρόλο στα έργα συμμόρφωσης με τον GDPR στην Ελλάδα, αντιλαμβανόμενη την ψηφιακή επανάσταση που συντελείται, αναλύει στα δύο επερχόμενα workshop της με θέμα GDPR & Διαφήμιση στα Social Media την Πέμπτη 7 Ιουλίου και GDPR & Artificial Intelligence την Δευτέρα 11 Ιουλίου, πώς ο ψηφιακός κόσμος επαναπροσδιορίζει την επικοινωνία, την επιχειρηματικότητα και τη διαφήμιση.
Απειλούν η τεχνητή νοημοσύνη και το machine learning την ιδιωτικότητα; Τι ισχύει με το profiling;
Είναι νόμιμη η επεξεργασία των μεταδεδομένων;
Το 1ο Workshop GDPR & Διαφήμιση στα Social Media: οι βέλτιστες πρακτικές, στις 7/7 (10.00-11.30 π.μ.) εξετάζει τα ζητήματα που εμπίπτουν στην επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και τον τρόπο προσέγγισης των φυσικών προσώπων στα social media από διαφημιζόμενους φορείς υπό τις απαιτήσεις των αρχών προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτές περιγράφονται στο Ευρωπαϊκό Κανονισμό 679/2016/ΕΕ (GDPR).
Σε αυτόν το νέο κόσμο που αναδύεται ως μια μίξη Virtual Reality, Augmented Reality και πραγματικής ζωής, δημιουργούνται εντελώς νέα δεδομένα. Η διαφήμιση μέσω των social media αποτελεί ένα από τα πλέον αποτελεσματικά είδη διαφήμισης, που στοχεύει σε άμεση πρόσβαση σε κοινό-στόχο και οδηγεί σε γρήγορα αποτελέσματα επηρεασμού του κοινού.
Στο workshop της Priority θα περιγράφουν οι βασικές απαιτήσεις της προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα με βάση τον τρόπο προσέγγισης του κοινού στόχου στα Social Media. Παράλληλα, το Workshop στοχεύει στην κατανόηση των εν λόγω απαιτήσεων από τους διαφημιζόμενους και την ορθή συμμόρφωση τους με τον Κανονισμό.
Το 2ο Workshop GDPR & Artificial Intelligence: a brave new world! στις 11/7 (10.00-11.30 π.μ.) θίγει τις καίριες θεματικές και ζητήματα προστασίας δεδομένων που εγείρονται λόγω της αυξανόμενης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης υπό το ρυθμιστικό πλαίσιο και τις απαιτήσεις του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 679/2016/ΕΕ (GDPR)
Συγκεκριμένα, στο εξειδικευμένο αυτό workshop, περιλαμβάνονται η περιγραφή των νέων τεχνολογιών που προκύπτουν από τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και οι προβληματικές γύρω από την εφαρμογή τους σε σχέση με τα άρθρα του Κανονισμού που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την εφαρμογή συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης.
Για να δηλώσετε έγκαιρα δωρεάν συμμετοχή και στα 2 Workshops, μπορείτε να συμπληρώσετε τις πιο κάτω ηλεκτρονικές φόρμες:
Φόρμα Συμμετοχής στο Workshop GDPR & Διαφήμιση στα social media
Φόρμα Συμμετοχής στο Workshop GDPR & Artificial Intelligence