Πάνω από 38 δισεκατομμύρια αξία πωλήσεων στο 2021, αύξηση πωλήσεων 42% στα wearables, 50% πάνω οι πωλήσεις των tablets, 194% πάνω αυτές των οθονών, η Huawei κινήθηκε ανοδικά και στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς σε αρκετές κατηγορίες συσκευών. Μπορεί οι αμερικανικοί αποκλεισμοί να έχουν περιορίσει το αποτύπωμά της στα smartphones, όμως η κινεζική εταιρεία βρήκε την ευκαιρία να «αντεπιτεθεί» σε όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες των ηλεκτρονικών συσκευών, γνωρίζοντας σημαντική επιτυχία.
«Η μάρκα μας παραμένει υγιής» σημείωσε η επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας για την ευρύτερη περιοχή των σκανδιναβικών χωρών, της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, Τουρκίας και Καναδά, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης πλήθος προϊόντων στην Κωνσταντινούπολη. Με τη γλώσσα των αριθμών στις πωλήσεις, αλλά και την αξία του brand, όπως αποτυπώνεται διεθνώς: στην 9η θέση της κατάταξης για το 2022, με την αξία της μάρκας να ξεπερνάει τα 71 δισεκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 28,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Νούμερα που δείχνουν ότι η μάρκα παραμένει σε πολύ καλή κατάσταση σε παγκόσμιο επίπεδο. Αντίστοιχα υψηλές είναι και οι επιδόσεις στην ευρύτερη περιοχή που ανήκει και η αγορά της Ελλάδας: μερίδιο αγοράς 75% στα ασύρματα ακουστικά ψείρες, στα wearables 90%, στην κατηγορία των PCs. Επιδόσεις που δείχνουν ότι οι συσκευές της Huawei συνεχίζουν να κερδίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Όπως σημείωσε ο Derek Yu, CEO του καταναλωτικού τομέα για την περιοχή, η Huawei εστιάζει σε 6 μεγάλες κατηγορίες:
- Smartphones
- Non smartphones (όλες οι υπόλοιπες mobile συσκευές εκτός των κινητών)
- Λειτουργικό Harmony OS
- Λύσεις αυτοκινήτου
- Έξυπνο Σπίτι
- Β2Β Business
Η τελευταία κατηγορία, δηλαδή αυτών των επιχειρηματικών λύσεων αποτελεί και το πιο πρόσφατο στοίχημα της κινεζικής εταιρείας. «Θέλουμε να αυξήσουμε το momentum μας στη συγκεκριμένη κατηγορία» σημείωσε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο Derek Yu. Μια κατηγορία που περιλαμβάνει συσκευές, όπως laptops, desktop PCs, οθόνες, ακόμα και εκτυπωτές. Προς το παρόν παραμένουν άγνωστα τα πλάνα της Huawei για τον τρόπο με τον οποίο θα κινηθεί στη συγκεκριμένη αγορά. Όμως, λαμβάνοντας υπόψη ότι η δομή της είναι πολύ διαφορετική από εκείνη των καταναλωτικών προϊόντων είναι βέβαιο ότι η εταιρεία θα προχωρήσει στη δημιουργία συγκεκριμένων τμημάτων που θα αναλάβουν (λογικά σε συνεργασία και με εξωτερικούς συνεργάτες) την τοποθέτησή της και στην αγορά του Β2Β. Κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και στην Ελλάδα.