Το Tik -Tok ετοιμάζει δυναμική είσοδο στο gaming

Το Tik -Tok ετοιμάζει δυναμική είσοδο στο gaming

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κοντογιάννη @ 20.05.2022

Το Tik -Tok ετοιμάζεται να κάνει δυναμική είσοδο στο χώρο του gaming, βαδίζοντας στα χνάρια του Netflix και του Facebook. Πρόκειται για μια προσπάθεια της πλατφόρμας να προσελκύσει ακόμα περισσότερους χρήστες αλλά και να αυξήσει τα διαφημιστικά έσοδα.

Πιο αναλυτικά, η ByteDance, η εταιρεία που διαχειρίζεται το Tik -Tok, έχει ήδη ξεκινήσει δοκιμές του νέου αυτού χαρακτηριστικού στο Βιετνάμ. Η επιλογή της χώρας δεν ήταν τυχαία, αφού το 70% των κατοίκων είναι κάτω των 35 ετών και είναι αρκετά εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Μάλιστα, εκτός από το Tik -Tok, η εν λόγω χώρα έχει κατά καιρούς προσελκύσει για παρόμοιες δοκιμές κι άλλες εταιρείες, όπως η Google αλλά και η Facebook.

Όπως αναφέρει το Tech Crunch, από το τρίτο τρίμηνο του έτους οι δοκιμές σε παιχνίδια θα επεκταθούν και σε άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, ώστε σταδιακά να γίνει κάτι μόνιμο. Όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της, η εταιρεία αναμένεται να συνεργαστεί με γνωστούς δημιουργούς λογισμικού και εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών, όπως η Zynga που κρύβεται πίσω από το παιχνίδι Farmville στο Facebook.


Η κυριαρχία του Tik Tok καλά κρατεί

Η δημοφιλής εφαρμογή έχει καταφέρει να κατακτήσει το κοινό, συγκεντρώνοντας πάνω από 1 δισ. χρήστες παγκοσμίως! Μέσα σε μόλις τέσσερα χρόνια λειτουργίας κατάφερε να εδραιωθεί για τα καλά στην τέταρτη θέση των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μετά το Facebook (2,9 δισ.), το YouTube (2,2 δισ.) και το Instagram (1,4 δισ.).

Μάλιστα, θεαματική  άνοδο παρουσιάζουν και τα έσοδα καθώς όπως εκτιμούν οικονομικοί αναλυτές, το TikTok θα εισπράξει φέτος περισσότερα από 11 δισ. δολάρια από τις διαφημίσεις που θα εμφανίζονται στην πλατφόρμα του. Αν η πρόβλεψη βγει αληθινή, το TikTok θα έχει ξεπεράσει σε διαφημιστικά έσοδα το Twitter και το Snapchat μαζί.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η επιτυχία που σημειώνει το TikTok έχει «ταράξει» πολλές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίες συνεχώς αναζητούν τρόπους για να διατηρήσουν τη δυναμική τους. Το Faceboοk και το Instagram έχουν ενσωματώσει τα Video Reels, ενώ το Youtube ξεκίνησε την ενότητα YouTube Shorts, όπου οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση σε εργαλεία δημιουργίας των Shorts (πχ συρραφή διαφόρων βίντεο μαζί).