Σχεδόν διπλάσια βάση χρηστών σε σχέση με τον προηγούμενο Μάρτιο μετράει η υπηρεσία τηλεδιασκέψεων Cisco Webex, μια εκρηκτική ανάπτυξη που είναι αποτέλεσμα της εξάπλωσης της πανδημίας.
Σύμφωνα με την Cisco οι χρήστες της υπηρεσίας το Σεπτέμβριο έφθασαν τα 590 εκατομμύρια, όταν έξι μήνες πριν ήταν 324 εκατομμύρια, με τις εκτιμήσεις της να προσδοκούν ότι ο πήχης των 600 εκατομμυρίων θα ξεπεραστεί στον τρέχοντα μήνα καθώς το δεύτερο κύμα του κορωνοϊού είναι ιδιαίτερα έντονο σε όλο τον κόσμο. Σε σχέση με αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι, η βάση των χρηστών της υπηρεσίας Cisco Webex έχει τριπλασιαστεί.
Μέχρι τώρα η συγκεκριμένη υπηρεσία απευθυνόταν αποκλειστικά στις επιχειρήσεις (κυρίως τις μεγάλες), ωστόσο από τις 30 Οκτωβρίου αυτό αναμένεται να αλλάξει, με το Cisco Webex να εμπλουτίζεται με μία λειτουργία ειδικά για τα σχολεία, που θα έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί μια εικονική τάξη. Η νέα λειτουργία θα παρέχεται χωρίς εξτρά χρέωση για τους χρήστες της υπηρεσίας.
Επιπρόσθετα, μέσα στο επόμενο διάστημα στο Cisco Webex θα προστεθεί ένα νέο φίλτρο απομόνωσης θορύβου, που θα αποκλείει εξωτερικούς θορύβους, όπως ένα διερχόμενο αυτοκίνητο, κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης.
* Με πληροφορίες από το Reuters