Η Instashop ιδρύθηκε το 2015 και δραστηριοποιείται στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής και Αφρικής στο πεδίο του online delivery. Από την ίδρυσή της μέχρι και σήμερα έχει γνωρίσει μια αλματώδη ανάπτυξη και είναι χαρακτηριστικό ότι στα χρόνια λειτουργίας της η Instashop δεν χρειάστηκε σημαντική υποστήριξη και κεφάλαια, με τη συνολική χρηματοδότησή της να περιορίζεται μόλις στα 7 εκατομμύρια δολάρια.
Η ανάπτυξη της εταιρείας κλιμακώθηκε την περίοδο του κορωνοϊού, λογω της αυξημένης ζήτησης για πρόσβαση σε φαγητό και φάρμακα που δημιούργησε η πανδημία και στην οποία ανταπεξήλθε η Instashop.
Τάση η οποία διαφαίνεται και άλλες μεγάλες εξαγορές στην ίδια περιοχή, όπως εκείνη της Careem για 3 δισ. δολάρια ή της Souq για 580 εκατομμύρια, με το μέγεθος του συνόλου της αγοράς online delivery να εκτιμάται ότι ξεπερνάει τα 10 δισ. δολάρια μόνο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.