Online παραγγελία αυτοκινήτου από την Toyota Ελλάς

Online παραγγελία αυτοκινήτου από την Toyota Ελλάς

Συντάκτης: Φανούρης Δρακάκης @ 05.05.2020

Tο κανάλι της online επαφής με τον καταναλωτή εμπλουτίζει η Toyota Ελλάς, η οποία προχώρησε στην υλοποίηση της δυνατότητας άμεσης παραγγελίας αυτοκινήτου μέσα από το site της.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια της (προ ενάμισι χρόνο) πειραματικής ενέργειας της εταιρείας, στην οποία 65 Toyota Yaris της ειδικής έκδοσης e-energy πωλήθηκαν αποκλειστικά online. Μόνο που τώρα πλέον η δυνατότητα online παραγγελίας αποκτάει μόνιμο χαρακτήρα και περιλαμβάνει όλα τα μοντέλα και όλες τις εκδόσεις τους, από τη γκάμα αυτοκινήτων της εταιρείας.

Η επιλογή της online παραγγελίας αυτοκινήτου γίνεται εύκολα μέσα από το site της εταιρείας, με τον πελάτη να έχει την ευχέρεια να επιλέξει όλα τα απαραίτητα πεδία, αλλά και τον εξουσιοδοτημένο έμπορο από τον οποίο θα προχωρήσει η αγορά και θα παραλάβει το αυτοκίνητο. Η διαδικασία της παραγγελίας γίνεται χωρίς κάποια φυσική επαφή με το κατάστημα και με ασφάλεια και πελάτης επιλέγει το ποσό της προκαταβολής (μεγαλύτερο ή ίσο με το 1% της αξίας του αυτοκινήτου) για να προχωρήσει η κράτηση. Επιπρόσθετα έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει στην ακύρωση της παραγγελίας μέσα σε διάστημα 30 ημερών, με τα χρήματα να επιστρέφονται στο λογαριασμό της κάρτας από την οποία έγινε η κατάθεσή τους στην online παραγγελία.

Πρακτικά, η διαδικασία ολοκληρώνεται μέσα από  τέσσερα απλά βήματα:

1. Διαμόρφωση του αυτοκινήτου επιλογής με 100% παραμετροποίηση, με τη δυνατότητα  επιλογής μοντέλου, έκδοσης, χρώματος και αξεσουάρ

2. Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων, το ποσό της προκαταβολής και της επιλογής του επίσημου αντιπρόσωπου από τον οποίο θα γίνει η παραλαβή του αυτοκινήτου

3. Επιβεβαίωση για την ορθότητα των προσωπικών στοιχείων

4. Πληρωμή προκαταβολής με χρήση πιστωτικής κάρτας και δυνατότητα εκτύπωσης παραγγελίας.

 

Η online κράτηση είναι διαθέσιμη οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, η εφαρμογή είναι συμβατή με οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή, υπολογιστή, tablet ή smartphone, ενώ ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να  χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε προωθητικό πρόγραμμα είναι σε ισχύ κατά την περίοδο της κράτησης.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο Εξουσιοδοτημένος Έμπορος του δικτύου της Toyota Ελλάς, αναλαμβάνει τη διευθέτηση της παραγγελίας και της ενημέρωσης του πελάτη για την άφιξη του μοντέλου της επιλογής του, όταν αυτό θα είναι έτοιμο προς παράδοση από το κατάστημα.

Η εφαρμογή της online κράτησης είναι διαθέσιμη από τις 22 Απριλίου και ήδη στο διάστημα μέχρι τις αρχές Μαρτίου, παρότι σε silent mode, έχουν πραγματοποιηθεί 10 παραγγελίες αυτοκινήτου. Όπως ανέφεραν τα στελέχη της Toyota Ελλάδας σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, στόχος είναι στο μέλλον η πλατφόρμα να εμπλουτιστεί και με περισσότερα προϊόντα, π.χ. αξεσουάρ αυτοκινήτου, ενώ θα μπορούσε να δεθεί ακόμα και με ασφαλιστικές καλύψεις για το αυτοκίνητο.