Μαζική ανταπόκριση των Ελλήνων στo SMS στην υπηρεσία 13033

Μαζική ανταπόκριση των Ελλήνων στo SMS στην υπηρεσία 13033

Συντάκτης: Πέτρος Κωνσταντινίδης @ 26.03.2020

Περίπου 4,5 εκατομμύρια μηνύματα κατ’ εξαίρεσης μετακίνησης διεκπεραίωσε η υπηρεσία 13033 το πρώτο τριήμερο της εφαρμογής της, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αριθμός που μαρτυρά ότι οι Έλληνες στρέφονται μαζικά στη συγκεκριμένη υπηρεσία για τις μετακινήσεις τους.

Ειδικότερα, στο πρώτο 24ωρο λειτουργίας της υπηρεσίας, διεκπεραιώθηκαν 1,3 εκατομμύρια έγκυρα μηνύματα SMS, αριθμός που αντιστοιχεί στο 65% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε. Το υπόλοιπο 35% ήταν είτε spam μηνύματα είτε είχαν λάθος δομή, οπότε δεν μπόρεσαν να διεκπεραιωθεί το αίτημα του χρήστη.

Πολύ καλύτερη ήταν η εικόνα των επόμενων δύο ημερών, όπου τα έγκυρα μηνύματα που διεκπεραιώθηκαν έφθασαν το 85% του συνόλου των μηνυμάτων της υπηρεσίας, δείγμα ότι οι πολίτες εξοικειώνονται γρήγορα με την υπηρεσία. Το δεύτερο 24ωρο ήταν και εκείνο που διεκπεραιώθηκε ο μεγαλύτερος αριθμός μηνυμάτων μέχρι στιγμής, φθάνοντας τα 1,8 εκατομμύρια SMS, μία αύξηση 38,5% σε σχέση με την πρώτη ημέρα. Στο τρίτο 24ωρο, που κατά κύριο λόγο αφορά την αργία της 25ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα.

Σημειώνεται ότι οι οδηγίες για τη σύνταξη μηνύματος και αποστολή του στο 13033 είναι διαθέσιμες στη σχετική ενότητα του forma.gov.gr, ενώ η αποστολή SMS στο 13033 δεν έχει χρέωση.

 

Αύξηση 50% στην κίνηση δεδομένων

Σύμφωνα με το Υπουργείο τις τελευταίες εβδομάδες και σε σύγκριση με τις αρχές Μαρτίου, καταγράφεται αύξηση στην κίνηση δεδομένων -κυρίως στα σταθερά δίκτυα-, η οποία διαμορφώνεται στο 50%, ως αποτέλεσμα της επικοινωνίας των πολιτών, η οποία πραγματοποιείται  σχεδόν αποκλειστικά μέσω των τηλεπικοινωνιακών δικτύων.

Όπως σημειώνεται, η επιπλέον κίνηση έχει διεκπεραιωθεί με επάρκεια από τα σχετικά δίκτυα τηλεπικοινωνιών  που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, ωστόσο υπενθυμίζεται στους πολίτες ότι οι τηλεπικοινωνιακοί πόροι δεν είναι απεριόριστοι και πως οι αντίστοιχες υποδομές έχουν συγκεκριμένες  χωρητικότητες και δυνατότητες αναβαθμίσεων. Κατά συνέπεια, η υπεύθυνη χρήση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών είναι βασική παράμετρος κατά τις παρούσες συνθήκες και οι αναλυτικές πληροφορίες που περιλαμβάνονται στις οδηγίες που εξέδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις 16 Μαρτίου 2019, είναι σημαντικό να τηρούνται από όλους μας ώστε να διασφαλίζεται η αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών.