Αν θυμάσαι τον χαμό που είχε γίνει με τα γυαλιά της Google πριν από αρκετά χρόνια θα θυμάσαι μάλλον και ότι η εταιρεία αναγκάστηκε να τα αποσύρει από τα ράφια των καταστημάτων, καθώς οι προσδοκίες για το ενδιαφέρον των καταναλωτών δεν επιβεβαιώθηκαν. Για να μην πούμε για τα θέματα ιδιωτικότητας που είχαν προκύψει. Τα γυαλιά ναι μεν έφυγαν από τα καταστήματα αλλά μόνο από εκεί, διότι αθόρυβα κάνουν μία σημαντική καριέρα μακριά από τα πολύ έντονα φώτα της δημοσιότητας.
Τα γυαλιά της εταιρείας πωλούνται σε μεγάλους πελάτες, δηλαδή επιχειρήσεις, από τον χώρο των logistics, της μεταποίησης και των υπηρεσιών υγείας. Το σχετικό βίντεο παρουσιάζει ορισμένες λύσεις και αν γλυκαθείς από τα όσα εμφανίζει, έχε υπόψιν σου πως τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας της Google κοστίζουν περίπου 1.000 δολάρια το ζευγάρι. Αποτρεπτικό ούτως ή άλλως.
Όμως (διότι συχνά πυκνά υπάρχει ένα "όμως") κάποιοι άλλοι επιμένουν πως τα γυαλιά αυτού του τύπου είναι έτοιμα για χρήση από τον πολύ κόσμο.
Η Bosch φαίνεται να πιστεύει πως η επαυξημένη πραγματικότητα μπορεί να έχει εφαρμογές στην πραγματικότητα. Τα δικά της γυαλιά χρησιμοποιούνται ως οθόνες που εμφανίζουν χρήσιμες πληροφορίες σε εκείνον που τα φορά. Το σχετικό βίντεο της γερμανικής εταιρείας δίνει μια ιδέα για εφαρμογές, με πληροφορίες για πλοήγηση, τον καιρό ή για επικοινωνία. Τα γυαλιά της Bosch δεν "τραβάνε" βίντεο και δεν παίρνουν πληροφορίες από το περιβάλλον, προφανώς για να ξεπεραστούν τα θέματα προστασίας του απορρήτου και να αποφευχθούν πιθανοί μπελάδες. Δες το βίντεο και πες μας, αν θέλεις, θα τα χρησιμοποιούσες;