BOX: Νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού από την Cosmote

BOX: Νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού από την Cosmote

Συντάκτης: Φανούρης Δρακάκης @ 25.11.2019

Ξεκίνησε τη λειτουργία της η νέα πλατφόρμα online παραγγελίας φαγητού BOX, που αναπτύχθηκε από την Cosmote, όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε τόσο από το ομώνυμο site που είναι ήδη στον αέρα όσο και από τις διαθέσιμες εφαρμογές για Android και iOS συσκευές.

Η νέα πλατφόρμα έρχεται να προστεθεί στο πλάνο ανάπτυξης ψηφιακών υπηρεσιών, εκτός του πυρήνα των τηλεπικοινωνιακών δραστηριοτήτων της εταιρείας και στις οποίες θα μπορούσαμε να εντάξουμε τόσο το 11888 gia ola, όπως επίσης και το Cosmote Insurance. Το BOX έρχεται πλέον να διευρύνει αυτές τις δραστηριότητες και να μπει σε ένα κλάδο που και μεγάλη δημοτικότητα έχει αλλά και μεγάλο ανταγωνισμό, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το ίδιο βήμα έκανε πριν από μερικούς μήνες και το Skroutz, με το Skroutz Food.

Στιγμιότυπο από το περιβάλλον της πλατφόρμας BOX και τη δυνατότητα προγραμματισμού μίας παραγγελίας.

 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, στο BOX έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην προσωποποίηση της εμπειρίας, με τους χρήστες να έχουν τη δυνατότητα δημιουργίας προσωπικού γευστικού προφίλ και συνηθειών, έτσι ώστε να απολαμβάνουν προτάσεις πιο κοντά στις δικές τους ανάγκες. Αντίστοιχη φιλοσοφία έχει και το πρόγραμμα πιστότητας στην υπηρεσία με τα δώρα για τους χρήστες να μην περιορίζονται μόνο στο πλαίσιο της πλατφόρμας (π.χ. εκπτώσεις από την επόμενη αγορά) αλλά να παρέχεται η δυνατότητα εξαργύρωσής τους και με τηλεπικοινωνιακά προϊόντα (π.χ. αγορά MB για το κινητό του χρήστη), καθώς ο χρήστης μπορεί να συνδεθεί στην υπηρεσία μέσω του Cosmote id (της ταυτότητάς του δηλαδή στα τηλεπικοινωνιακά προγράμματα της εταιρείας). Μία τρίτη επιλογή είναι η δυνατότητα εξαργύρωσης με δωροεπιταγές γενικού ενδιαφέροντος, μέσω συνεργατών στα προγράμματα πιστότητας πελατών της εταιρείας (καύσιμα, ρούχα ένδυσης κ.α.)  Όπως γνωρίζουμε, οι χρήστες της πλατφόρμας θα ανταμείβονται από το σύνολο της δραστηριότητάς τους στην πλατφόρμα, ακόμα και τα σχόλια για την εξυπηρέτησή τους ή για το μενού από ένα κατάστημα. Τέλος, όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε από το site οι χρήστες έχουν την ευχέρεια να προγραμματίζουν την ακριβή ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες μας, τα συνεργαζόμενα καταστήματα αυτή τη στιγμή ξεπερνούν τα 2.500.

Επίσημες ανακοινώσεις για το λανσάρισμα του BOX αναμένονται τις προσεχείς ημέρες.