Στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς των PCs διατηρήθηκε η Lenovo και στο τρίτο τρίμηνο του 2019. Σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC, η Lenovo κατέκτησε στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μερίδιο αγοράς 28,9%, με τη δεύτερη Dell να ακολουθεί με διαφορά 4,5 ποσοστιαίων μονάδων. Τις υπόλοιπες θέσεις της πρώτης πεντάδας στην κατάταξη κατέλαβαν οι HP, Asus και Turbo X με 23,3%, 6,7%, και 3,3% μερίδιο αγοράς αντίστοιχα.
Όμως, η κατηγορία των PCs δεν ήταν η μοναδική κατηγορία στην οποία κατέκτησε η Lenovo την πρώτη θέση. Το ίδιο συνέβη και στα tablets, όπου το μερίδιο αγοράς της εταιρείας ανήλθε στο 34%.
Υπενθυμίζεται ότι και σε παγκόσμιο επίπεδο η Lenovo κατέκτησε την πρώτη θέση της αγοράς Η/Υ με μερίδιο αγοράς 24,4%. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία, ο όγκος πωλήσεων σε Η/Υ παρουσίασε ισχυρή άνοδο 7,1% σε ετήσια βάση, με αποτέλεσμα ο συνολικός ετήσιος ρυθμός αύξησης των εσόδων της επιχειρησιακής μονάδας PCSD (PCs & Smart Devices) της Lenovo να είναι 4,1%.