Προσφορές, κουπόνια και επιστροφή χρημάτων αυξάνουν τις ηλεκτρονικές αγορές

Προσφορές, κουπόνια και επιστροφή χρημάτων αυξάνουν τις ηλεκτρονικές αγορές

Συντάκτης: Deasy @ 14.05.2019

Οι προσφορές και τα κουπόνια αποτελούν βασικό κίνητρο των καταναλωτών -ιδιαίτερα των millennials- στις online αγορές τους, βάσει έρευνας που διενήργησε το Pigogo, η πλατφόρμα επιστροφής χρημάτων από online αγορές, αλλά και βάσει στοιχείων του RetailMeNot, του δημοφιλούς αμερικανικού site που συγκεντρώνει προσφορές και κουπόνια από online καταστήματα.

Ειδικότερα, όπως αναδεικνύει η συμπεριφορά των χρηστών του Pigogo, περισσότεροι από 9 στους 10 χρήστες (93%) ψάχνουν σχεδόν πάντα στα καταστήματα της πλατφόρμας πριν πραγματοποιήσουν μια online αγορά, ενώ οι προσφορές και τα κουπόνια των καταστημάτων φαίνεται να επηρεάζουν σημαντικά τη συχνότητα των αγορών (74%). Επιπρόσθετα, η επιστροφή χρημάτων αποτελεί βασικό κίνητρο ολοκλήρωσης μίας αγοράς για το 99% των χρηστών της πλατφόρμας.

 

Διεθνής η τάση e-αγορών βάσει προσφορών

Η τάση στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-shoppers είναι διεθνής: κουπόνια και επιστροφή χρημάτων αποτελούν βασικά κίνητρα για να ολοκληρώσει ο «έξυπνος» πλέον καταναλωτής την e-αγορά του. Σύμφωνα και με την έρευνα του RetailMeNot, φάνηκε ότι το 94% των e-καταναλωτών αναζητά προσφορές online, ενώ το 69% των millennials δηλώνει ότι δεν ολοκληρώνει μία αγορά αν δεν έχει νωρίτερα αναζητήσει σχετική προσφορά.

Μάλιστα στην ίδια έρευνα, 4 στους 5 καταναλωτές δήλωσαν ότι θα έκαναν μία αγορά από ένα νέο brand ή κατάστημα εάν έβρισκαν εκεί μία ικανοποιητική προσφορά, ενώ σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (93%) απάντησαν ότι θα επαναλάμβαναν την αγορά τους από ένα κατάστημα που θα έδινε σταθερά καλές προσφορές. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η προσφορά, το κουπόνι ή αντίστοιχες προωθητικές ενέργειες δεν φαίνεται να μειώνουν την αξία ενός brand, καθώς μόνο το 7% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι προσφορές επηρεάζουν αρνητικά την εικόνα που έχουν για ένα brand ή κατάστημα.