Τα 63 ευρώ έφθασε η μέση τιμή του καλαθιού των online αγορών από το market place του Skroutz κατά το φετινό Πάσχα, σημειώνοντας αύξηση κατά 7,95% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο τα περισσότερα χρήματα ήταν τα «κινητά τηλέφωνα» (258 ευρώ κατά μέσο όρο) και τα «sneakers» (76 ευρώ μ.ο). Σε επίπεδο ποσοστιαίας αύξησης, τα «αντηλιακά» είχαν το μεγαλύτερο ρύθμο (75,48%) με τα κινητά τηλέφωνα να ακολουθούν και να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα της τάξεως του 32%.
Παράλληλα με την αύξηση στην μέση τιμή καλαθιού, αύξηση σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα (αύξηση κατά 21,43%), γεγονός που καταδεικνύει την στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Αξίζει να σημειωθεί ότι αύξηση της τάξεως του 17% σχεδόν παρατηρήθηκε και στον αριθμό των επισκέψεων στο Skroutz App, δηλώνοντας σαφώς την στροφή των καταναλωτών και στις on-the-go αγορές.
H υψηλότερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 29 Απριλίου (Μεγάλη Δευτέρα), κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές της τελευταίας στιγμής, κάνοντας χρήση υπηρεσιών όπως το Express Delivery.
Η πληθώρα τρόπων πληρωμής στις online αγορές είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, με τους ίδιους να κάνουν χρήση αυτών για τις Πασχαλινές τους αγορές όπως δείχνουν τα στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” που προσφέρει το Skroutz, για “ακριβές” παραγγελίες που ξεπερνούσαν τα τα 340€ κατά μέσο όρο. Οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής, πραγματοποίησαν αγορές αξίας 50 ευρώ κατά μέσο όρο, ενώ όσοι επέλεξαν το Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 56 ευρώ κατά μέσο όρο.