Εξουσιοδοτημένο service σε νέες κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας από τα καταστήματα Γερμανός

Εξουσιοδοτημένο service σε νέες κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας από τα καταστήματα Γερμανός

Συντάκτης: Deasy @ 08.05.2019

Την πολύχρονη εμπειρία που έχει αποκτήσει η αλυσίδα Γερμανός στον τομέα του service αξιοποιεί περαιτέρω, εντάσσοντας νέες κατηγορίες προϊόντων οι οποίες καλύπτονται από την υπηρεσία G Service. Ειδικότερα, με την επέκταση της υπηρεσίας, οι κατηγορίες προϊόντων που καλύπτει η αλυσίδα Γερμανός με εξουσιοδοτημένο service περιλαμβάνουν: smartphones, tablets, laptops, wearables, drones, κονσόλες gaming, ασύρματες ή ενσύρματες συσκευές, συσκευές εικόνας & ήχου, εκτυπωτές, scooters και hoverboards.

Την προηγούμενη χρονιά, η αλυσίδα καταστημάτων παρέμεινε στην πρώτη θέση για service κινητού. Κατά τη διάρκεια του 2018 στα καταστήματα Γερμανός επισκευάστηκαν πάνω από 230.000 συσκευές, με το 50% περίπου των επισκευών να πραγματοποιείται άμεσα εντός καταστήματος. Η πλειονότητα των επισκευών (ποσοστό 65%) αφορούσε στην αντικατάσταση εξαρτήματος (όπως οθόνη, επιφάνεια αφής, κάμερα, μπαταρία, μικρόφωνο, ακουστικό κλπ.), ενώ συχνή ήταν και η αναβάθμιση λογισμικού (ποσοστό 27%).

Οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στην αλυσίδα για το service προϊόντων τεχνολογίας, για βλάβες εντός και εκτός εγγύησης. Μάλιστα, για τις εντός εγγύησης βλάβες οι επισκευές είναι δωρεάν, σύμφωνα με τις διαδικασίες και τις προϋποθέσεις περισσότερων από 50 εξουσιοδοτημένων κατασκευαστών, με τους οποίους συνεργάζεται ο Γερμανός.