Η Honor και η Huawei ανακοινώνουν τους στρατηγικούς τους στόχους

Η Honor και η Huawei ανακοινώνουν τους στρατηγικούς τους στόχους

Συντάκτης: Πέτρος Κωνσταντινίδης @ 08.04.2019

Τους στόχους του καταναλωτικού της τμήματος  (Huawei Consumer BG) ανακοίνωσε η Huawei, μέσω του επικεφαλής του, Richard Yu, Executive Director και CEO, ο οποίος έκανε τη σχετική ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό του στο Sina Weibo, μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτυώσεις στην Κίνα.

Οι στόχοι αυτοί είναι:

1. Να γίνει η Huawei ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone παγκοσμίως

2. Να γίνει η Honor ο 2ος μεγαλύτερος κατασκευαστής στην Κίνα και ο 4ος παγκοσμίως

3. Η εταιρεία υποστηρίζει την Honor στην ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής και θα συνεχίσει να επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες, νέα κανάλια διανομών και στρατηγικές στην λιανική αγορά διατηρώντας τη στρατηγική που διαχωρίζει το ένα brand από το άλλο. Παράλληλα όμως η HONOR και η Huawei θα συνεχίσουν να θέτουν σε προτεραιότητα το μέλλον με στόχο να δημιουργήσουν έναν έξυπνο και fully connected κόσμο.

Σύμφωνα με τον Richard Yu, «το Huawei Consumer BG έχει αλλάξει τα δεδομένα στον κλάδο και η Huawei και η Honor είναι πιθανό να γίνουν οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές smartphone παγκοσμίως αυτή τη χρονιά.»

Οι νέοι στόχοι της εταιρείας έρχονται σε συνέχεια της επίτευξης των εφτά στρατηγικών στόχων που είχε θέσει ο Richard Yu το 2012, οι οποίοι ήταν:

1. Η εξέλιξη από έναν ODM (Original Design Manufacturer) πάροχο σε μία ανεξάρτητη OEM (Original Equipment Manufacturer) μάρκα

2. Η αναβάθμιση των προϊόντων από low-end σε mid- και high-end

3. Η παύση προώθησης ultra-low-end κινητών που σημειώνουν μεγάλο όγκο πωλήσεων αλλά με χαμηλό κέρδος

4. Η ένταξη του HiSilicon quad-core επεξεργαστή και του Balong chip

5. Η ανάπτυξη της εταιρείας μέσω του e-commerce

6. Ο σχεδιασμός μίας προσωποποιημένης εμπειρίας χρήστης μέσω Emotion UI

7. Η κατάκτηση της κορυφαίας θέσης στην παγκόσμια βιομηχανία hardware

Η επιχειρηματική δραστηριότητας της Huawei στην αγορά καταναλωτή ηγείται των εσόδων της εταιρείας με αύξηση της τάξης του 48.4%, ξεπερνώντας την επιχειρηματική δραστηριότητα στο δίκτυο τηλεπικοινωνιών. Το 2018, οι πωλήσεις που πέτυχε η Huawei στην αγορά καταναλωτή ανήλθαν στα 348.9 δις RMB (ή 46.3 δις ευρώ) σημειώνοντας ετήσια άνοδο 45.1% και συμβάλλοντας στο να γίνει η μεγαλύτερη πηγή εσόδων στα κέρδη της εταιρείας.

Παράλληλα, η Honor συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία τη στιγμή που η παγκόσμια βιομηχανία smartphone γνωρίζει πτώση. Σύμφωνα με στοιχεία του IDC (International Data Corporation) η παγκόσμια αγορά smartphone γνώρισε πτώση της τάξης του 3.1% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά στα shipments στα πρώτα τρία τετράμηνα του 2018, με την Honor όμως να πηγαίνει κόντρα σε αυτήν την τάση και να πετυχαίνει αύξηση 27.1%. Ακόμα, πέτυχε ετήσια αύξηση 170% σε διεθνής πωλήσεις ενώ βρέθηκε στη δεύτερη θέση παγκοσμίως όσον αφορά στον online όγκο πωλήσεων με αύξηση 29.4% (πηγή: IDC Worldwide Mobile Phone Tracker, 2018).