Στην IFA, πάνω από το ένα τρίτο του εντυπωσιακά μεγάλου περιπτέρου της LG ήταν αφιερωμένο στην τεχνητή νοημοσύνη και η παρουσίαση των προϊόντων LG ThinQ πραγματοποιήθηκε σε τρεις περιοχές που είχαν διαμορφωθεί βάσει του τρόπου ζωής: ThinQ Travel, ThinQ Gourmet και ThinQ Style. Κάθε περιοχή είχε σχεδιαστεί με την αντίστοιχη εξειδίκευση ώστε να αντικατοπτρίζει τον διαφορετικό τρόπο ζωής των σύγχρονων καταναλωτών και να ενσωματώνει τα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης σε πραγματικά αλλά και φουτουριστικά οικιακά περιβάλλοντα.
Στην περιοχή ThinQ Travel παρουσιαζόταν το πόσο εύκολο είναι για τον καταναλωτή να αναζητήσει τον ιδανικό προορισμό διακοπών μέσω των τηλεοράσεων LG AI και στη συνέχεια να κλείσει πτήσεις και καταλύματα χρησιμοποιώντας το LG G7ThinQ smartphone. Επιπλέον, με την ενσωμάτωση του Google Assistant οι ίδιες τηλεοράσεις προσφέρουν στο χρήστη την ευχέρεια διαχείρισης καθημερινών εργασιών αλλά και ελέγχου συμβατών έξυπνων συσκευών. Στην περιοχή ThinQ Gourmet το επίκεντρο ήταν το έξυπνο ψυγείο, InstaView ThinQ, με προηγμένες δυνατότητες, όπως η πρόταση διαφορετικών συνταγών, η άμεση ρύθμιση των συνθηκών μαγειρέματος στο συνδεδεμένο φούρνο αλλά και άλλων συσκευών που βρίσκονται στην κουζίνα. Τέλος, η περιοχή ThinQ Style περιλάμβανε μεγάλη ποικιλία συσκευών της LG που ελέγχονται μέσω φωνητικών εντολών.
Στην IFA είχαν παρουσία και τα ρομπότ LG CLOi, που περιλαμβάνουν από ρομπότ υπηρεσίας μέχρι και φορητά ρομπότ, όπως το CLOi SuitBot που απευθύνεται στον βιομηχανικό και κατασκευαστικό κλάδο.