Η Virgin είναι από χθες επενδυτής στην Hyperloop One και πέρα από αυτή την πληροφορία και τη μετονομάσία της δεύτερης σε Virgin Hyperloop One δεν μάθαμε και πολλά πράγματα μιας και οι σχετικές ανακοινώσεις ήταν ιδιαιτέρως φειδωλές.
Αν κρίνουμε όμως από περιπτώσεις μετονομασιών που έχουμε συναντήσει στο παρελθόν, το ποσοστό που αποκτά η Virgin του Ρίτσαρντ Μπράνσον είναι μάλλον διψήφιο, αφήστε δε που ο Μπράνσον θα αποκτήσει μια θέση στο Δ.Σ. της εταιρείας.
Άρα διψήφιο και μεγάλο νούμερο και δεν ξέρουμε αν θα βοηθήσει την Hyperloop στην ανάπτυξή της, το σίγουρο είναι πως της εξασφαλίζει κάμποση θετική δημοσιότητα.
Η τελευταία δοκιμή του “σωληνωτού” μέσου μεταφοράς για το οποίο έχουμε γράψει και ξαναγράψει, έγινε πριν από λίγο καιρό στη Νεβάδα όπου “έπιασε” ταχύτητα μεταφοράς 310 χλμ//ώρα σε ένα τούνελ μήκους 500 μέτρων. Σύμφωνα με όσα έχουμε ακούσει κατά καιρούς, στόχος είναι η μεταφορά εντός των τούνελ της Hyperloop να πραγματοποιείται με ταχύτητα της τάξης των 1.000 χλμ/ώρα, μάλλον ικανοποιητική για τα επίγεια δεδομένα. Η ίδια η Virgin αναφέρει στη σχετική της ανακοίνωση πως η εφαρμογή του Hyperloop θα μειώσει τον χρόνο του ταξιδιού μεταξύ Εδιμβούργου και Λονδίνου σε 50 λεπτά.