Τα γρήγορα αντανακλαστικά τους στις δύσκολες στιγμές που περνούν οι κάτοικοι της Λέσβου μετά το χθεσινό μεγάλο σεισμό έδειξαν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών της χώρας μας, οι οποίες προχωρούν στη διευκόλυνση των συνδρομητών-κατοίκων του νησιού.
Ειδικότερα, η Cosmote ανακοίνωσε ότι προσφέρει δωρεάν:
- 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου κινητής, από σήμερα 13/6 έως και τις 20/6.
- 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους συνδρομητές καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, από σήμερα 13/6 έως και τις 20/6.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας, μέσω γραπτού μηνύματος SMS.
Επίσης, η εταιρεία παύει τις διαδικασίες φραγής για όλες τις συνδέσεις σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στην Λέσβο, μέχρι και τις 13 Ιουλίου, ενώ οι κάτοικοι του νησιού θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα Καρτοτηλέφωνα, για δωρεάν κλήσεις, προς κινητά, αστικά, υπεραστικά, έως και τις 20 Ιουνίου.
Ανάλογη ήταν και η αντίδραση της Wind η οποία παρέχει δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας σε όλους τους:
- πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
- κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q
Επίσης, προσφέρεται από τις 12 Ιουνίου ως το τέλος του μήνα, δωρεάν χρόνος ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά), ενώ και η Wind σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και το τέλος του μήνα.
Η Vodafone ανακοίνωσε ότι όλοι οι πελάτες συμβολαίου κινητής και καρτοκινητής, που ζουν στη Λέσβο, θα έχουν στην διάθεση τους για χρήση, έως την επόμενη Τρίτη 20 Ιουνίου, επιπλέον:
- 1000 λεπτά ομιλίας προς όλους
- 300 SMS προς όλους και
- 300 ΜΒ
Παράλληλα, όλοι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας θα έχουν στη διάθεση τους 600 λεπτά ομιλίας προς κινητά, για το ίδιο διάστημα.
Επιπλέον, η Vodafone διακόπτει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων σε όλες τις συνδέσεις συμβολαίου κινητής και σταθερής για τους κατοίκους του νησιού, για έναν ολόκληρο μήνα.
Από την πλευρά της η Forthnet ανακοίνωσε ότι δεν θα πραγματοποιείται καμία φραγή σε broadband συνδρομητές στη Λέσβο έως και την Πέμπτη 13 Ιουλίου. Επίσης, οι συνδρομητές της εταιρείας που λόγω του ισχυρού σεισμού έχουν υποστεί βλάβη στην εγκατάστασή ή στον εξοπλισμό τους (δορυφορικό κάτοπτρο, αποκωδικοποιητή, router) θα δικαιούνται, κατόπιν αιτήματός τους, δωρεάν επίσκεψη και αποκατάσταση της βλάβης (αντικατάσταση εξοπλισμού) από εξουσιοδοτημένο τεχνικό. Τέλος, στους πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης που επιθυμούν επανασύνδεση δεν θα χρεώνεται το κόστος επανασύνδεσης.