Στη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης στρέφεται η Google προκειμένου να προστατέψει τα έσοδά της από τη διαφήμιση, τα οποία δέχθηκαν ισχυρό πλήγμα τις προηγούμενες ημέρες, καθώς περισσότερες από 250 εταιρείες αποφάσισαν να παγώσουν τις διαφημιστικές τους ενέργειες. Μια απόφαση που είναι αποτέλεσμα των αποκαλύψεων των London Times ότι στο YouTube υπήρχαν πολλά παραδείγματα διαφημίσεων που έπαιζαν σε παράνομο περιεχόμενο (βάσει του αντιτρομοκρατικού νόμου).
Σύμφωνα με τη Google τα νέα εργαλεία θα βοηθήσουν την εταιρεία να εντοπίζει έγκαιρα τέτοιου είδους περιεχόμενο, προστατεύοντας τους διαφημιζόμενους, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε τη συνεργασία της με εταιρείες, όπως η Integral Ad Science και η comScore, που θα αναλάβουν το reporting.
Ταυτόχρονα, η αμερικάνικη εταιρεία θα ξεκινήσει να παρέχει στους πελάτες περισσότερες επιλογές για τον έλεγχο του περιεχομένου στο οποίο θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους.