Την πρωινή εφημερίδα ή ενημέρωση από online μέσα θέλει να αντικαταστήσει σε ένα βαθμό το Linkedin εισάγοντας ένα νέο section στην πλατφόρμα, στο οποίο θα συγκεντρώνονται τα πιο σημαντικά, επιχειρηματικά νέα της ημέρας. Μια κίνηση που έχει ως στόχο και να αυξήσει τον αριθμό των χρηστών της πλατφόρμας αλλά και να αναθερμάνει τη σχέση τους με ένα μέσο, που μέχρι τώρα προσέφερε κατά κύριο λόγο επαγγελματική δικτύωση.
Σύμφωνα λοιπόν με όσα διαβάζουμε στο Reuters μία ομάδα συντακτών θα αναλάβει να περνάει στο Linkedin τα νέα της ημέρας, που προέρχονται από τα πιο δημοφιλή Μέσα Ενημέρωσης καθώς επίσης και ενδιαφέρουσες απόψεις στελεχών που αξίζει να διαβαστούν. Όλο αυτό το περιεχόμενο θα ενταχθεί κάτω από τη νέα ομπρέλα Trending Storylines προσφέροντας την ευχέρεια στους επσκέπτες να ενημερώνονται για θέματα που ενδεχομένως τους ενδιαφέρουν. Το περιεχόμενο θα αφορά αποκλειστικά επαγγέλματα και επιχειρήσεις, παρέχοντας πληροφορία «που θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρουσα σε επαγγελματικές συναντήσεις», ανέφεραν χαρακτηριστικά τα στελέχη της εταιρείας.