Μια πιο λεπτομερή περιγραφή για το τηλεοπτικό περιεχόμενο που θέλει να προσφέρει μέσα από την πλατφόρμα του το Facebook μας δίνει η Wall Street Journal, σε χθεσινό της δημοσίευμα. Τα σχέδια του μεγάλου μπλε δικτύου να μπει δυναμικά στο συγκεκριμένο χώρο έχουν γίνει γνωστά από τις αρχές της χρονιάς και όταν τελικά συμβεί είναι σίγουρο ότι θα εντείνει ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό, που έτσι κι αλλιώς περιλαμβάνει αρκετά μεγάλα ονόματα, όπως το Hulu, το Netflix, την Amazon ακόμα και το YouTube.
Σύμφωνα με την WSJ, το βασικό ηλικιακό target group που θέλει να στοχεύσει το Facebook είναι 17-30 και γι’ αυτό θα ξοδέψει αρκετά χρήματα. Το πλάνο περιλαμβάνει τη διάθεση budget ύψους έως και 3 εκατομμυρίων δολαρίων για κάθε επεισόδιο, διάρκειας μισής ώρας. Όπως σημειώνεται, αντίστοιχο budget είχαν οι πρώτες σεζόν της σειράς The Bing Bang Theory αλλά και η σειρά Breaking Bad. Ήδη φημολογείται ότι το Facebook βρίσκεται κοντά σε δύο σειρές και σε ένα παιχνίδι, όμως δεν θα μείνει μόνο εκεί. Θέλει να μπει και σε περιεχόμενο ολιγόλεπτης διάρκειας και με βάση τα δημοσιεύματα, συνεργάζεται ήδη με αρκετούς παραγωγούς για τηλεοπτικό περιεχόμενο διάρκειας 10 λεπτών.