Συμβατότητα μεταξύ Adobe και Microsoft για μάρκετινγκ και πωλήσεις

Συμβατότητα μεταξύ Adobe και Microsoft για μάρκετινγκ και πωλήσεις

Συντάκτης: Γρηγόρης Α. Μηλιαρέσης @ 22.03.2017

Είναι κάπως αστείο αν σκεφτεί κανείς ότι κάποτε υπήρξε ένα από τα ισχυρότερα όπλα της πλατφόρμας της Apple έναντι της πλατφόρμας της Intel όμως οι καιροί άλλαξαν και η Adobe όχι μόνο έγινε συμβατή με τα, κάποτε, μισητά Windows αλλά ενώνει τις δυνάμεις της με την Microsoft απέναντι στον κοινό εχθρό. Ο εχθρός εδώ είναι εταιρείες όπως η  Salesforce και η Oracle και συγκεκριμένα τα προϊόντα τους που σχετίζονται με τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, ενώ η συνεργασία με τη Microsoft εστιάζει στη συμβατότητα δεδομένων μεταξύ του δικού της Adobe Marketing Cloud (το οποίο αλλάζει ονομασία και γίνεται “Experience Cloud”) και του Dynamics της βασίλισσας του Ρέντμοντ. Η συνεργασία αποτελεί επέκταση των προσπαθειών και των δύο εταιρειών να ξεφύγουν από τους τομείς των οποίων θεωρούνται... καθ’ ύλην αρμόδιες και δη επέκταση στον χώρο των ονλάιν υπηρεσιών –αν το βάρος του ονόματός τους θα τους δώσει κάποιο πλεονέκτημα, μένει να αποδειχθεί.